ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leonardo City Tower

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het verblijf in het hotel was een regelrechte teleurstelling. Bij aankomst werden we geconfronteerd met onfrisse kamers die doordrongen waren van een verstikkende geur, waardoor ademen bijna onmogelijk was. De kamers vertoonden gebreken, het niveau van hygiëne was ver te zoeken en de aangeboden alternatieven waren beneden alle peil. De belofte om het probleem op te lossen bij Harrods bleek een leugen, met als excuus dat het hotel volgeboekt was. Google toonde zich onvermurwbaar tegenover dit bedrijf dat weigert verantwoordelijkheid te nemen. Het feit dat zelfs de hotelmedewerkers moeite hadden met de omstandigheden, zegt genoeg. Na drie uur besloten we gedesillusioneerd en met een huilend meisje in de auto huiswaarts te keren. Een ervaring die met geen pen te beschrijven is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens Pasen waren wij met ons tweeën en onze twee kinderen op reis. Ondanks dat we onze aankomsttijd hadden bevestigd via telefoon en de website, moesten we meer dan 4 uur wachten voordat we onze kamer konden betrekken. We moesten van kamer naar kamer gaan (een kamer met ondraaglijke rioollucht, een kamer zonder verbindingsdeur zoals geboekt en nog een kamer zonder bedden voor de kinderen...) Uiteindelijk kregen we pas aan het einde van de dag onze kamer, nadat het zwembad al gesloten was - iets wat juist beloofd was aan de kinderen, waardoor de hele eerste dag totaal werd verpest. Het hotel erkende het probleem en bood compensatie aan voor wanneer we vertrokken (nog meer dingen werden beloofd en er was niemand om mee te praten om alles te regelen voor het verjaardagsfeest telefonisch minstens 3 keer voor aankomst). Sindsdien is er niemand om mee te praten, ondanks beloften van Ronie, hoofd van de klantenservice - ik wacht al twee maanden op een reactie, geen antwoord via de app, de website die een reactie beloofde binnen twee dagen of e-mails... Fouten gebeuren en er is chaos (jullie team was overbelast in de Pasen!!! Gasten weigerden kamers op tijd te verlaten, wat voor veel vertraging zorgde... Gasten bleven klagen bij de receptie over compensatie en klachten...) De kwaliteit van de service wordt gemeten aan de hand van het vermogen van het team om verantwoordelijkheid te nemen en negatieve feedback te behandelen en dienovereenkomstig te compenseren... Ik kies een hotel primair op basis van de servicekwaliteit en daarom ook de beoordeling. Goede locatie, gevarieerd en lekker eten met Pasen... een van de slechtste dienstverleningen die ik ben tegengekomen, kamers die minimaal worden onderhouden... Jammer... Pethel keten, jullie hebben het potentieel voor veel meer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een hotelervaring om snel te vergeten! Dit betreft absoluut geen Fatal hotels. Bij aankomst werden we geconfronteerd met een chaotische situatie. Onze kamers waren een complete puinhoop, met onaangename verrassingen zoals uitwerpselen in het toilet en geen teken van netheid. Na een moeizame strijd om fatsoenlijke kamers te krijgen, ontdekten we een medewerker die verstopt zat onder het beddengoed en zich ongemakkelijk voelde bij onze aanwezigheid. Onze pogingen om dit aan te kaarten bij het receptiepersoneel leidden tot eindeloze wachttijden en onbeantwoorde klachten. Zelfs een simpele reparatie aan de kluis leek een onmogelijke taak. Het beloofde zwembad was een teleurstelling, met een gebrek aan faciliteiten en slechte service. Al met al, een hallucinante ervaring waarbij hygiëne en klanttevredenheid ver te zoeken waren. Vermijd dit hotel ten koste van alles!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het lijkt erop dat het personeel van dit hotel weinig rekening houdt met de behoeften van hun gasten. Op een ochtend begon de renovatie al om 07.30 uur op de 9e verdieping terwijl ik op de 10e verdieping sliep. Toen ik om 08.00 uur bij de receptie klaagde, zeiden ze simpelweg: "maar ze zijn al gestopt". Helaas konden mijn collega's en ik daarna niet meer slapen vanwege het lawaai en de kamers waren ook niet echt schoon. Ondanks dat we overwogen om het door de vingers te zien na zo'n slechte service, was de maat vol. Mijn advies is om dit hotel te vermijden en indien mogelijk zelfs te sluiten. Het haalt bij lange na niet het niveau van andere hotels in Israël of op een vergelijkbare locatie. Het is gewoonweg beschamend!!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een perfect decor voor een huwelijksceremonie, de prachtige setting en de uitmuntende culinaire vaardigheden van de chef-kok maakten de viering onvergetelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl