ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Howard Johnson Htl La Carolina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Heerlijk slaapcomfort, met gordijnen die handig met klittenband vastzitten om licht buiten te houden. De eerste kamer had uitzicht op de straat, terwijl de tweede kamer een beter uitzicht op het park bood. De ramen kunnen wel een schoonmaakbeurt gebruiken om het uitzicht te verbeteren. De douche is niet de krachtigste, maar voldoende. Het grootste struikelblok was de interactie met het personeel en het management. Bij aankomst wilden ze extra kosten rekenen voor een vroegere check-in en ontbijt, wat online veel goedkoper bleek te zijn. Ondanks mijn uitleg en frustratie was er geen enkele moeite vanuit het management om de situatie op te lossen. Deze kleine ergernissen hadden eenvoudig voorkomen kunnen worden. Ik koos ervoor geen extra geld te besteden in het hotel of restaurant en zal dit in de toekomst vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft onze onaangename ervaring weten te verzachten na een vervelend incident. We zijn dankbaar voor hun inspanningen. Het probleem deed zich voor bij het bestellen van roomservice, waarbij we helaas een hamburger kregen met een haar erin. Begrijpelijk dat fouten kunnen gebeuren, maar na het terugsturen van de burger, waarvan slechts twee happen genomen waren, verwachtte ik dat deze van de rekening zou worden gehaald. Dit bleek echter niet zo te zijn en na meerdere keren aandringen kreeg ik te horen dat de chef-kok moest worden geraadpleegd over de afhandeling. Dit antwoord verbaasde me, aangezien er duidelijk een haar in de burger zat dat niet van mij was, aangezien het niet mijn kleur of textuur was. Ik vond het teleurstellend dat ik bij een Wyndham Hotel moest aandringen op een terugbetaling na zo'n voorval. Deze behandeling heeft me zeer ontstemd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

PÉ JA MO heeft mijn eindejaarsfeest volledig verpest en verdient geen genade. Ondanks de reputatie van hotels in Quito, stelden ze ernstig teleur. Onze reservering voor het feest kostte $100 per persoon, en toch faalden ze op alle fronten. Een eenvoudige taak bleek een enorme uitdaging voor hen. Ze lieten overal steken vallen, van het niet hebben van onze namen voor de parkeerplaats tot het chaotische gedoe met onze reservering die verkeerd was geplaatst in de lounge in plaats van het restaurant. De bewaker was defensief en onbeleefd, en het personeel leek totaal onvoorbereid en incompetent. Zelfs het aansturen van een supervisor was te veel gevraagd. Uiteindelijk moesten we vertrekken, de ervaring was verpest en mijn gezondheid leed eronder. Mijn enige wens was om rustig oud en nieuw te vieren, maar de onkunde van het personeel van het Whyndam Garden Hotel zorgde voor stress, angst en gezondheidsproblemen. Onvergeeflijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleef ik in het Wyndham Garden Quito en ik kan alleen maar zeggen dat het een fantastische ervaring was! Het hotel is prachtig, met gezellige kamers en een toplocatie. Wat echter echt opviel, was de buitengewone dienstverlening van het receptieteam. Tijdens mijn verblijf kwam ik voor een onverwachte uitdaging te staan: ik verloor mijn paspoort, waardoor mijn vakantie verlengd moest worden. Het receptiepersoneel ging boven en buiten hun plicht om mij te helpen tijdens deze stressvolle gebeurtenis. Ze waren ontzettend ondersteunend en begeleidden me met zowel begrip als professionaliteit door deze lastige situatie. Hun bereidheid om te helpen maakte een zware periode een stuk draaglijker. Als u op zoek bent naar een verblijf in Quito, dan zou ik u ten zeerste aanraden om voor het Wyndham Garden te kiezen. Het is niet alleen een geweldig hotel, maar de receptieservice is ronduit uniek. Ik ben enorm dankbaar voor hun hulp tijdens mijn verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben er dol op!



© 2007-2025 ReisChecker.nl