ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Vere Slaley Hall

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst had het receptiepersoneel wat meer aandacht kunnen besteden. Sommige medewerkers waren duidelijk behulpzamer dan anderen. De kamers waren ingericht met donkerhouten meubels die een wat verouderde uitstraling hadden. Desondanks waren de bedden en het beddengoed comfortabel. De lounges waren misschien wat somber vanwege het donkere interieur, maar ze boden wel een gezellige sfeer en een prachtig uitzicht. De tuinen en het omliggende bos waren werkelijk schitterend. Hoewel we geen golfers zijn, konden we genieten van het uitzicht op de golfbaan. Het ontbijtbuffet was redelijk, maar de service liet soms te wensen over. Het zwembad was interessant vanwege zijn rotsachtige stijl. Tijdens drukke momenten was het lastig om een ligstoel te bemachtigen en als je niet als een van de eersten kwam, was de kans klein dat je er een met een droog kussen kon vinden. De stoomcabine was uitstekend: efficiënt en heerlijk warm. Eén jacuzzi was prima, maar nogal aan de kleine kant. De andere was groot, maar helaas koud en bood geen zitplaatsen. Al met al hebben we genoten van ons verblijf, al waren we opgelucht dat we niet de hoofdprijs hadden betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onlangs hebben we een golfweekend geboekt via een speciale golfvakantie voor ons gezelschap van zes personen. Het golfen was fantastisch en we waren onder de indruk van de kwaliteit van beide golfbanen. Echter, de dinermomenten verschilden aanzienlijk. Bij aankomst voor ons dinerreservering om 20.00 uur werden we vriendelijk begroet door een serveerster die onze bestellingen opnam. Alles leek in orde. Terwijl we vol verwachting wachtten, bespraken we hoe we de kosten van £ 32 per persoon voor het diner van die avond zouden verdelen, wat neerkwam op £ 64 per kamer. De voorgerechten werden geserveerd om 20.15 uur (3 stuks in totaal) en waren al om 20.20 uur op en weg (onze honger van het golfen was duidelijk voelbaar!). Na ongeveer 20 minuten wachten hadden we nog steeds geen hoofdgerechten ontvangen, maar we hoopten op een spoedige komst. We begrepen dat het restaurant druk kon zijn en hielden geduldig vol. Het was echter 21.00 uur en er was nog steeds geen spoor van onze hoofdgerechten, en geen personeel dat ons informeerde. Uiteindelijk vroegen we een ober waar ons eten bleef. Hij verontschuldigde zich en zei dat het erg druk was in de keuken en dat het eten snel zou komen. Uiteindelijk werden onze hoofdgerechten pas om 21.30 uur geserveerd - zonder verdere verontschuldigingen of uitleg. Toen ik klaar was met mijn hoofdgerecht, informeerde ik naar de dessertkaart. Echter, ik kreeg te horen dat de keuken al was gesloten! De service was teleurstellend en het verpeste onze stemming na een geweldige dag golfen. Het weekend was bedoeld als een speciale gelegenheid, net voor de bruiloft van mijn zoon, om samen tijd door te brengen. Helaas heeft de slechte eetervaring een schaduw geworpen over ons weekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons lang weekend in Slaley Hall met de hele familie was een veelzijdige ervaring. Bij aankomst was onze kamer nog niet gereed, maar dat gaf ons de gelegenheid om te ontspannen in de bar en een korte verkenningstocht te maken. Toen we eindelijk naar onze superior king kamer werden geleid, werden we aangenaam verrast door de renovatie: netjes, ruim en met een prachtig uitzicht op de golfbaan. Het diner in de golfclub op de eerste avond was verrassend lekker en snel geserveerd, ondanks onze grote groep. Het ontbijt was redelijk, maar de bijvulling kon sneller en het verkrijgen van een simpele banaan bleek onverwacht ingewikkeld. De faciliteiten van het hotel, met name de spa en het zwembad, waren een hit bij de kinderen, hoewel het belangrijk was om rekening te houden met de speciale zwemtijden voor hen. Het tweede diner in het hotelrestaurant leek qua menu sterk op dat van de golfclub. Over het algemeen leek het hotel enigszins verward over zijn identiteit als een gezinsvriendelijke locatie, met wat beperkingen en onduidelijkheden over voorzieningen voor families. Ondanks de afleiding van een bruiloft op het terrein, hebben we genoten van de fantastische golfbanen. Als een golfresort was het absoluut indrukwekkend! Over het algemeen hebben we een plezierig verblijf gehad en geven we het daarom graag 4 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een waar paradijs voor actievelingen, met een overvloed aan sportieve mogelijkheden om van te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was fantastisch - ze verwelkomden me op een hartelijke en persoonlijke manier. Echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Met een idyllische locatie, een rustieke stenen buitenkant die doet denken aan Noord-Engeland, goed onderhouden golfbanen en kwalitatief goede zwembadfaciliteiten, heeft dit potentieel om een geweldig hotel te zijn. Onze suite (kamer 123), met zijn hoekligging, was ruim met een goede slaapkamer en eigen badkamer met apart bad en douche. Vanuit de suite hadden we prachtig uitzicht over de golfbanen en het omliggende platteland. De woonkamer, met eigen toiletvoorzieningen, had ook een slaapbank en een uitklapbaar bed, ideaal voor de kleinkinderen! Helaas liet dit hotel zichzelf in de steek door het uiterst oncomfortabele bed, matige kwaliteit van het eten (wij dineerden in de Hadrian's Brasserie) en enigszins gedateerd interieur. Er ontbrak ook finesse en sommige bedieningsmedewerkers leken niet erg op hun gemak, wat merkbaar was in de geboden service. Ondanks deze minpunten hebben wij een aangenaam verblijf gehad en hebben de kleinkinderen zeker genoten. Dit hotel is ideaal voor golfers en gezinnen. Wij geven dit hotel een kwaliteitsbeoordeling van 63%.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl