ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St Andrews House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was zoals beloofd, maar helaas liet de smart-tv te wensen over met beperkte kanalen en filmopties. Ondanks het vriendelijke personeel was het eten een teleurstelling met een beperkte keuze en hoge prijzen, zoals £ 11 voor een simpele bevroren pizza. Ik zou afraden om de taxiservice van het hotel te gebruiken, aangezien de communicatie met de chauffeur moeilijk was en we uiteindelijk te veel betaalden voor een verkeerde rit. Andere chauffeurs vertelden ons dat het tarief veel lager had moeten zijn en dat extra kosten voor verdwalen niet terecht waren. Het is beter en goedkoper om gewoon een taxi te nemen vanaf het treinstation.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is top! De ligging is perfect en het personeel is fantastisch. De prijs is ook zeker de moeite waard voor deze omgeving. Het enige minpuntje voor mij was de manier waarop de verlichting is ingesteld. Je kunt ze alleen volledig aan of uit zetten, met een optie voor halflicht die bijna even fel is als volledig aan. Het is ook lastig dat je niet individueel het licht in de badkamer kunt regelen. Ondanks dit zou ik hier zeker nog eens verblijven, al is het wel een beetje vervelend om mee om te gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Deze accommodatie op een fantastische locatie om de hoek van de Royal Mile is echt top. Hoewel de kamers compact zijn, bieden ze alles wat je nodig hebt, vooral als je alleen reist. Het enige verbeterpunt zou het ontbijt zijn, aangezien de selectie aan eiwitten beperkt was. De manager verzekerde me echter dat ze hieraan werkten. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning en de ramen kunnen niet worden geopend. Toen mijn airconditioner een keer problemen gaf, werd ik door de manager snel en met veel begrip naar een andere kamer verplaatst. De service van het personeel was uitzonderlijk vriendelijk, de accommodatie was brandschoon en ze stonden altijd klaar om te helpen. Wat wil je nog meer? Het feit dat de tv castmogelijkheden bood, waardoor je eenvoudig je telefoon op het grote scherm kon weergeven, was ook een leuke extra touch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons verblijf in deze Hub hebben we ontdekt dat er geen dagelijkse schoonmaakservice in de kamer was, in tegenstelling tot een normaal hotel. Ook werden de handdoeken niet vervangen, hoewel dit niet duidelijk was aangegeven. De kamers waren behoorlijk klein en de airconditioning in onze kamer werkte niet, en er was ook geen andere vorm van verwarming. Na herhaalde klachten hebben ze uiteindelijk een elektrische kachel gegeven en ons zelfs een klein bedrag terugbetaald als verontschuldiging voor het ongemak!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uitstekend verblijf!



© 2007-2025 ReisChecker.nl