ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Emporio

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel is goed gelegen en niet slecht, met een mooie uitstraling. Echter, de ontvangst bij de receptie laat te wensen over en de meisjes bij de bar bij het zwembad zijn nogal autoritair. Een barman genaamd Antonio, met een gaasverband om zijn hoofd, vertoonde onbeleefd gedrag richting een andere gast. Toen er werd geklaagd over het gebrek aan wijnvariëteit, antwoordde hij brutaal dat dit was wat we kregen voor onze betaling. Hij raadde ons aan naar andere hotels te gaan als we meer luxe wilden, wat een onaangename ervaring was. Daarnaast werd ons extra aangerekend voor een handdoek die per abuis uit de kamer was meegenomen, waarom hadden ze die niet kunnen terugvinden? Gelukkig bood de eet- en drinkmanager excuses aan voor het gedrag bij de zwembadbar, waarna de service verbeterde. De beveiligingsmedewerkers verdienen lof voor hun goede werk, maar over het algemeen was ons verblijf verre van aangenaam. Het hotel mist passie voor service en het is teleurstellend dat het management niet inziet dat het personeel ondermaats presteert. Dit was een vakantie-ervaring die nog lang zal nadreunen, en ik zal niet terugkeren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is zeker een pluspunt. Hoewel de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal in balans is, is het een degelijk hotel dat vooral gericht is op de lokale bevolking. Verwacht hier echter geen internationale standaarden wat betreft kwaliteit. Het eten is redelijk van kwaliteit en de netheid laat ook wat te wensen over. Al met al een plek die als 'gemiddeld' bestempeld kan worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hadden eigenlijk een ander hotel geboekt, maar door een fout belandden we hier. Geluk bij een ongeluk, want het uitzicht was spectaculair. De kamers waren misschien wat aan de kleine kant, maar over het algemeen toch comfortabel. De manager wist ons te verrassen met een deel van ons geld terug vanwege de vergissing bij de boeking. Hij was ontzettend vriendelijk en stond altijd voor ons klaar!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf in dit hotel hebben we twee kamers gehuurd. Helaas had één van de kamers een muffe geur, een lekkende douche en een verstopte afvoer. Het duurde een eeuwigheid voordat de kamers beschikbaar waren. Opvallend was dat de kamermeisjes maar liefst drie keer binnenkwamen om te controleren of de kamer bezet was. Dit was behoorlijk ongemakkelijk en niet iets wat we eerder hadden meegemaakt. Wat betreft de all-inclusive service, deze liet ook te wensen over. De likeuren die in het menu werden genoemd, kwamen niet overeen met wat we daadwerkelijk geserveerd kregen aan de bar. Toen we hierover klaagden, kregen we te horen dat het was waar we voor hadden betaald. Het eten was ook teleurstellend, met basic dingen zoals ketchup, boter en mayonaise die niet zichtbaar waren en waar je specifiek om moest vragen. Tot overmaat van ramp waren de ligstoelen op het strand vies, met zelfs spinnenwebben erop. Over het algemeen was de ervaring niet echt positief en zouden we niet snel terugkeren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaring in dit hotel was helaas teleurstellend. Bij aankomst kregen we pas om precies 15.00 uur toegang tot de kamer, geen minuut eerder. Zelfs toen we keurig gekleed waren en ruimte was op het buitenterras van het Sunset Restaurant, mochten we niet naar binnen om te eten omdat we geen reservering hadden. Hoewel we vroeg aankwamen voor onze reservering om 9.15 uur en er al een tafel beschikbaar was, mochten we niet eerder dan de geplande tijd plaatsnemen. De bar had een beperkt assortiment van lagere kwaliteit drankjes en de betere opties moesten bijbetaald worden, ondanks dat we voor een all-inclusive arrangement hadden gekozen. Hetzelfde gold voor de minibar, die niet inbegrepen was. Helaas werden we na het nuttigen van eten en drinken in het hotel ernstig ziek, wat onze algehele ervaring verpestte. Hoewel het personeel wel attent en behulpzaam was, voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen. Het lijkt erop dat het hotel ooit beter was, maar nu niet meer. Daarom geef ik het een score van 6 op 10.



© 2007-2025 ReisChecker.nl