ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bonaparte

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn recente verblijf was over het algemeen positief. De ligging was uitstekend, de faciliteiten waren prima en de medewerkers waren erg beleefd en behulpzaam, vooral Sofia, die ons met veel zorg heeft geholpen. Het ontbijt had een goede variëteit en alles smaakte heerlijk. Helaas liet de schoonheid van de kamer te wensen over, wat ik als zeer teleurstellend heb ervaren. Bij binnenkomst vonden we al een vergeten kassabon achter de ladekast, wat duidde op een oppervlakkige schoonmaak. Daarnaast lag er veel stof in de hoeken en onder het bed, en lagen er haren en pluisjes op de vloer. Dit zorgde voor veel ongemak, omdat het afbreuk deed aan het gevoel van zorg en gastvrijheid dat de rest van de faciliteiten bood. Ik hoop dat deze beoordeling bijdraagt aan verbeteringen op dit gebied, want het hotel heeft zeker veel potentie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het hotel over het algemeen goed is, laat de service van sommige medewerkers, vooral in het restaurant, te wensen over. Ze zijn niet vriendelijk en onattent. Als je naar een sneeuwbestemming gaat, bieden ze een koffie in een zakje aan (met wat ZIJ willen), maar dan mag je geen koffie in het restaurant drinken. Belachelijk!!! Wat betreft betalingen, zelfs als we dollars hebben om te betalen (van vrienden die eerder hebben betaald), geven ze het wisselgeld terug in pesos. Al met al zal ik niet meer naar dit hotel terugkeren en raad het ook niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een hotel van superieure toeristische categorie. Onze kamer was van standaardkwaliteit en hoewel eenvoudig, was het niet erg ruim. De meubels waren eenvoudig en de airconditioning functioneerde niet helemaal naar behoren. Gelukkig bood de receptionist aan om ons te verplaatsen naar een iets betere kamer van dezelfde categorie. Toen we rond 23.00 uur aankwamen, was er geen roomservice beschikbaar. We hebben daarom wat eten besteld bij een bezorgdienst. Het personeel was erg attent en behulpzaam. Tijdens onze uitstapjes hielpen de receptionisten ons met het kiezen en bellen van een taxi via een app. Het ontbijt was compleet, maar niet bijzonder. Er was weinig keuze en slechts een beperkte selectie aan fruit. Het hotel heeft een bar en een restaurant van goede kwaliteit. De gemeenschappelijke ruimtes waren mooi en gezellig ingericht. Het hotel is gelegen in een goede buurt, maar het is ongeveer 800 meter lopen naar de dichtstbijzijnde restaurants. De omgeving is rustig en er zijn veel huizen in de buurt. Een belangrijke opmerking over toegankelijkheid: hoewel de ingang van het hotel gelijkvloers is, bevindt de receptie zich beneden en is alleen bereikbaar via een trap zonder hellingbaan. Toen we 's avonds aankwamen, was er niemand om te helpen met het dragen van onze bagage de trap af. Er was wel een soort stoel aan het traphekje bevestigd voor mensen met mobiliteitsproblemen, maar deze was niet geschikt voor bijvoorbeeld rolstoelgebruikers. Op dezelfde manier moesten we bij het uitchecken onze koffers zelf de trap op tillen omdat er geen andere toegankelijke optie was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens een recente reis met mijn vrouw en 3 kinderen was ons verblijf in een hotel een van de slechtste ervaringen ooit. Ik raad ten zeerste aan om ergens anders te verblijven. Ondanks dat we met zijn vijven waren, kregen we slechts twee kamers met een tweepersoonsbed. Toen ik aangaf dat drie personen niet in een tweepersoonsbed pasten, beweerden ze dat er geen fout was en dat het een gunst was om drie personen in die kamer toe te laten, en dat ik extra moest betalen voor een extra bed. Ondanks hevig protest bleven ze onbuigzaam en moest ik uiteindelijk bijbetalen. De medewerkster Sofia was uiterst onvriendelijk. Ondanks het feit dat we met kinderen waren, werden we op verschillende verdiepingen geplaatst (terwijl ik had aangegeven bij de reservering dat de kamers dicht bij elkaar moesten zijn, werd hier simpelweg geen rekening mee gehouden). Onze kamer bevond zich op de vijfde verdieping, maar slechts één van de liften ging naar de vijfde verdieping. Het was puur geluk hebben om de juiste lift te nemen, anders stond je daar telkens te wachten en de verkeerde lift aan te roepen 3 of 4 keer voordat je de juiste kreeg. De wifi was verschrikkelijk. De gangen op de verdiepingen waren vies. Het raam van de kamer op de vijfde verdieping kon niet open en een van de jaloezieën was kapot. De douchekop in de badkamer hing laag; ik ben 1,80 meter lang en moest me bukken om mijn hoofd niet te stoten. Het ontbijt was oke, maar er waren problemen met het aanvullen van de meest populaire items (je moest geluk hebben om salami, ei en pannenkoeken te bemachtigen). De schoonmaak van de kamers was ondermaats. De sleutels raakten steeds ontregeld en je moest constant naar de receptie om ze opnieuw te laten programmeren (en er werd geen enkele vorm van veiligheidscontrole uitgevoerd, ik had elk kamernummer kunnen vragen en ze zouden het me hebben gegeven).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel bevindt zich op een rustige plek, op slechts een korte wandeling van de levendige winkelstraten en het centrum. Het personeel is buitengewoon gastvrij en weet bijna overal een oplossing voor te vinden. Er zijn comfortabele ligbedjes bij het zwembad, waar je zelfs drankjes geserveerd krijgt. Het ontbijt in de ochtend is van uitstekende kwaliteit en biedt een gevarieerde selectie aan gerechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service9

Dit hotel is absoluut een solide keuze. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn schoon en goed uitgerust. Het enige nadeel is de niet al te gunstige locatie, met een wandeling van 15 minuten naar de dichtstbijzijnde metro en winkels. Gelukkig bevindt het hotel zich wel in een veilige buurt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl