ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fullerton East (voorheen Crown Plaza)

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn recente verblijf in dit hotel liet een gemengde indruk achter. Hoewel ik onder de indruk was van de kamer, kon ik niet hetzelfde zeggen over de service aan de receptie. Een van de medewerkers leek niet vertrouwd te zijn met elementaire beleefdheidsvormen, wat de algehele ervaring negatief beïnvloedde. Bij het inchecken probeerde ik van kamer te wisselen, maar dit bleek lastig vanwege inconsistenties tussen de informatie op de officiële website van het hotel en het boekingsplatform. De medewerker gaf ons uiteindelijk beperkte opties en leek niet bereid te zijn tot compromissen. Dit bracht de kwaliteit van de klantenservice in twijfel en deed afbreuk aan de reputatie van het hotel. Hoewel sommige medewerkers wel beleefd waren, werden andere aspecten van het verblijf beïnvloed door tegenvallers zoals oncomfortabele bedden en slechte geluidsisolatie. Het constante geluid van de gang en andere gasten verstoorde de nachtrust, wat de algehele ervaring negatief beïnvloedde. Al met al kon ik geen consistentie ontdekken in de service en faciliteiten van dit hotel, wat mijn verblijf minder aangenaam maakte dan verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf was verre van aangenaam. Na het inchecken ontdekte ik haren en bloedvlekken op het bed, en de kamer was vergeven van huisstofmijt. Ik meldde dit aan de receptie, waar het personeel vriendelijk mijn kamer boven opnieuw toewees. Helaas was ook daar een overvloed aan huisstofmijt aanwezig, wat voor allergische reacties zorgde. De afzuigventilator in de badkamer produceerde veel lawaai en leek op het punt van falen te staan. Het bad vertoonde ook gele vlekken. Kortom, de kamer voldeed geenszins aan de verwachtingen van een executive suite en de algehele schoonmaak liet zeer te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn recente ervaring op de 7e verdieping van kamer 11 was over het algemeen aangenaam. De kamer was comfortabel en vredig, terwijl de indrukwekkend ruime lobby ook opviel. Echter, er waren enkele minpunten die ik graag wil benoemen. Ten eerste was het deurslot nogal verwarrend in gebruik. Het was niet meteen duidelijk dat je de kaart moest verwijderen zodra het groene lampje brandde om de deur te openen, wat leidde tot enige verwarring en een bezoek aan de receptie voor hulp. Daarnaast trof ik in de koelkast resten fruitwijn aan van de vorige gast, wat ik meldde bij de receptie om 21:30 uur. Hoewel ze beloofden het direct op te lossen, werd dit bij mijn uitchecken de volgende dag niet verholpen. Het ontbijt was redelijk, zij het een beetje eentonig in keuze, maar smaakte desondanks wel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben genoten van ons verblijf hier. Hoewel het wat duurder is dan andere hotels, was het de prijs zeker waard. De kamers waren brandschoon en werden elke dag schoongemaakt. Helaas ontbreekt een bidet in de badkamer, mocht je daarnaar op zoek zijn. De locatie is perfect, op slechts 5 minuten lopen van het treinstation, zonder last te hebben van het treingeluid. Het inclusieve ontbijt bood een uitgebreide selectie van brood, gebakken rijst, fruit, groenten en nog veel meer. Het personeel was vriendelijk en beleefd, en het feit dat er gratis koffie en snacks zoals koekjes in de lounge waren, was een leuke bonus.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb al heel wat sterrenhotels bezocht, maar toen ik de aanbeveling van het Baida Fengyun Hotel op de website zag, besloot ik daar te verblijven vanwege de gunstige locatie voor mijn reisbestemming. Mijn verwachtingen waren hooggespannen toen ik incheckte. Helaas was het personeel bij de receptie nogal afstandelijk. De deur van mijn kamer leek een mysterie op zich, met een kaartontwerp dat wellicht verouderd was of een kapotte kaart. Na een hoop gedoe en verschillende pogingen, voelde het openen van de deur aan als een ingewikkeld spel. Tijdens mijn verblijf kwam ik 's avonds en 's ochtends voor uitdagingen te staan met de kamerdeur die niet wilde openen. Het personeel bij beide balies legde simpelweg uit hoe ik de kamerkaart moest gebruiken, zonder echt te helpen om het probleem op te lossen. Het kostte me bijna een half uur en veel heen-en-weer geloop voordat ik eindelijk kon uitrusten in mijn kamer. De geluidsisolatie liet ook te wensen over, waardoor ik constant geluiden uit andere kamers hoorde. Mijn hele ervaring in het Baida Fengyun Hotel was ronduit teleurstellend en vermoeiend. Als doorgewinterde hotelgast heeft dit verblijf een onuitwisbare indruk op me achtergelaten, en helaas niet in positieve zin.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl