ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Ritz-carlton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een gastenverblijf dat plotseling verdwijnt na een verder prachtig verblijf: Dit hotel is werkelijk prachtig gelegen met een architectuur rondom de Maya-hal en een fantastische service van het personeel. Sinds de overname door Ritz heb ik niets aan kwaliteit ingeboet tijdens ons verblijf. Alles was geweldig tot aan het uitchecken. Twee zwembroeken achtergelaten in de badkamer, duidelijk aangegeven waar ze hingen en hoe ze eruitzagen. Echter, niemand kon ze vinden - leken ze zomaar in het niets te zijn verdwenen. Het verdwijnen van eigendommen van gasten is een serieuze zaak! Helaas leek niemand zich er iets van aan te trekken of suggesties te doen voor verdere stappen. Pas toen ik het probleem op centraal niveau bij Kempinski aankaartte, kwam er enige actie op gang. Lijkt het erop dat het hotel het verdwijnen van gastenverblijven niet serieus neemt? Hoewel het slechts om twee zwembroeken gaat, is het (1) erg vervelend om nieuwe te moeten kopen voor de rest van de reis, en (2) zorgwekkend hoe nonchalant het personeel van Kempinski met dit incident omging. Het is triest, maar dit zou niet zijn gebeurd onder het vorige management van Ritz. Na al die jaren onder hun beheer, zal het helaas slechts een enkele keer zijn onder Kempinski - en zeker niet meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor degenen die beweren dat het hotel ouderwets is, hebben ze waarschijnlijk geen oog voor de klassieke stijl. Het hotel is verre van verouderd en wordt goed verzorgd, maar sommige mensen denken dat alles modern en trendy moet zijn. Het hotel wordt uitstekend schoongehouden, met comfortabele bedden en een heerlijk ontbijtbuffet waar je van zou moeten genieten. Het personeel, van de bediening tot de schoonmakers, is buitengewoon. Ze hebben oog voor detail en onthouden zelfs de namen en voorkeuren van de gasten. De medewerkers zijn allemaal zo vriendelijk en behulpzaam. Toen we besloten ons verblijf te verlengen, gaven ze ons zelfs het oude boekingstarief in plaats van het last-minute tarief. Een mooi gebaar! We genoten van de verse bloemen in de lobby en het feit dat de bushalte voor de deur was, maakte het veilig en handig voor ons om de omgeving te verkennen. Bedankt aan het hele team voor een fantastische vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig hotel gelegen in het bruisende Cancun.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Super goede app. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van dit prachtige hotel is werkelijk fenomenaal, met een geweldig zwembad en strand. De service is top-notch, vooral de vriendelijke en behulpzame conciërge Begoña Gomez sprong er echt uit. De junior suite voldeed aan al onze verwachtingen. Een punt van kritiek zou de kwaliteit van het Italiaanse restaurant en het strandpaviljoen zijn, waar we vonden dat de gerechten te zout waren. Gelukkig maakte het fantastische ontbijt veel goed. We zullen zeker terugkeren naar dit hotel vol met positieve emoticons

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service10

Dit luxueuze hotel overtreft alle verwachtingen met zijn weelderige kamers, smaakvolle badkamers en adembenemend uitzicht op zee. Het ontbijt is van topkwaliteit, maar dit gaat wel gepaard met een stevig prijskaartje. De prachtige zwembaden maken het plaatje compleet. Hier komen niet de minsten, zo waren we eens gelijktijdig met een van de invloedrijkste personen uit de Verenigde Staten. Kortom, een exclusief verblijf voor wie het zich kan veroorloven.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl