ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ritz

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We kwamen vroeg aan maar mochten pas om 3 uur 's middags naar de kamer. Hoewel de kamer niet degene was die we hadden geboekt, kregen we een andere aangeboden met de belofte om deze later te kunnen veranderen. Toch voelden we ons comfortabel en hoefden we het niet meer te wijzigen, alleen wat aanpassingen te doen, en we hadden zelfs uitzicht op zee. Het buffet was goed, zowel voor ontbijt, lunch en diner, met een drankbuffet. Ook waren er 's avonds verschillende soorten shows voor entertainment. Wat betreft de hygiëne was alles altijd schoon, van de kamers en badkamers tot de eetzaal en het zwembad, enzovoort. Er hing af en toe een lichte vochtige geur in de gangen van het hotel, die waarschijnlijk wat meer ventilatie nodig hebben. Over het algemeen zou ik het aanraden en zou ik zeker terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De prijs-kwaliteitverhouding van de aangeboden services is uitstekend. Let wel op bij sommige medewerkers die drankjes serveren; zij kunnen nogal onbeleefd zijn en mogelijk voor conflictsituaties zorgen vanwege hun neiging om in discussie te gaan met klanten. Desondanks heb ik daarna volop kunnen genieten van ontspannen dagen in het hotel, weg van de dagelijkse drukte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het water uit de kraan heeft een nare geur die doet denken aan riolering en septische tanks, wat niet bepaald goed is voor de gezondheid. 's Nachts is het extreem lawaaierig door de luide muziek die je wakker houdt. De WiFi werkt alleen op de 12e verdieping. Gelukkig is de locatie redelijk goed en het eten is ook niet slecht. De bar en snacks zijn prima en de liften functioneren naar behoren. Misschien is het verstandig om een andere plek te zoeken om te ontspannen, aangezien het hier een constante disco lijkt te zijn die 24/7 doorgaat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was erg vriendelijk, maar helaas waren de bars vaak gesloten op momenten dat ze drankjes zouden moeten serveren. Het eten was lekker en van goede kwaliteit. De stranden waren schoon en er waren genoeg ligstoelen beschikbaar. Het was echter verwarrend dat er kaarten werden gebruikt voor handdoeken en bonnen. In Cancun was dit niet het geval en hierdoor ontstonden geen problemen. Een groot minpunt was de enkele werkende lift voor 14 of 15 verdiepingen. De andere lift was defect en er werd niet gecommuniceerd wanneer deze gerepareerd zou worden. Tijdens drukke momenten moest je soms wel 10 tot 15 minuten wachten op de lift, wat erg vervelend was. Gelukkig waren er nog trappen voor noodgevallen. Wel waren de medewerkers bij de receptie en de bagagedragers erg behulpzaam. Een ander minpunt was dat de serveersters koffie serveerden bij het ontbijt, maar zij waren schaars aanwezig. Zou het niet handiger zijn om koffiezetapparaten te plaatsen, zoals in andere hotels? Een groot pluspunt was de ruime en comfortabele kamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Uitmuntend!



© 2007-2025 ReisChecker.nl