ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Renaissance

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Andreeva Alise heeft een uitstekende klantenservice geleverd! Ze is uiterst professioneel en behulpzaam, met een passie voor tevreden klanten en het overtreffen van verwachtingen. Haar expertise en toewijding zijn bewonderenswaardig. Dankjewel, Miss Andreeva Alise, voor een geweldige klantenservice-ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt top! Het personeel is geweldig en de voorzieningen zijn uitstekend, met een goede sportschool en zwembad. Overal is gratis water beschikbaar. De kamers zijn ruim en gezellig, en de prijs is heel redelijk. Het enige minpuntje is dat het hotel niet dicht bij de metro ligt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als ik sterren kon geven, zouden die hier niet zijn. Deze plek heeft echt een vreselijke service. Ik zeg dit bewust, want ik begrijp dat iedereen wel eens een slechte dag heeft. Maar dit hotel lijkt altijd in een slechte periode te zitten. Ik verblijf hier al 2 jaar en ik kan niet eens tellen hoe vaak mijn aankopen uit de kamer zijn verdwenen, hoe vaak ze mijn bestelling zijn vergeten en hoeveel tijd ik heb verspild aan wachten... Een recent voorbeeld: de laatste twee keer. 1) Ik vroeg om 6 kledinghangers, ze brachten er na een uur 3, toen ik om nog 3 vroeg, duurde het nog eens 40 minuten. 2) Ik bestelde een sandwich, belde na een uur om te vragen waar mijn bestelling bleef, en ze brachten hem pas na 2 uur. Natuurlijk was hij koud (een club sandwich wordt warm geserveerd). En dat gebeurt altijd. Over de spa zwijg ik, daar is een apart verhaal over. Mijn geduld raakt op, en het enige wat me in bedwang houdt, is dat over een week de renovatie klaar zal zijn en ik eindelijk weg kan uit dit VRESELIJKE HOTEL. .... Ik vergat nog te vermelden dat ik tijdens de schoonmaak de schoonmaakster betrapte omdat ze het beddengoed niet had verschoond. Toen ik haar vroeg om het te vervangen, vroeg ze waarom, aangezien ik daar toch woon en gewoon op hetzelfde bed zou kunnen slapen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is prima, met heerlijke ontbijten en een fijne spa. Maar er wordt veel bespaard op het personeel - de medewerkers bij roomservice en vooral de obers in het restaurant zijn mensen uit het buitenland die slecht Russisch spreken en begrijpen. Het lukte niet om kopjes naar onze kamer te brengen, ze begrepen simpelweg niet wat we wilden; 's avonds in het restaurant kwam er eens een Russischsprekende dame om onze ober te vervangen, die niets kan uitleggen, en een andere keer bleven we zonder diner achter - het was bijna sluitingstijd, de ober vergat 2 van de 3 gerechten! Ze brachten de hapjes pas 20 minuten na de wijn, en ze vergaten gewoon de kip of snapten niet wat we wilden. En toen we vroegen: "Is dit alles?" keken ze ons aan alsof ze in een film zaten die ze liever wilden veranderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn zomervakantie naar Rusland heb ik een unieke ervaring gehad en verbleven in een Russisch hotel. Hoewel er geen McDonald's was om eten te bestellen, heb ik genoten van mijn verblijf. Na een paar dagen werd ik verrast door enkele mannen in zwarte pakken die mij naar de receptie brachten voor een ondervraging. Ze wilden weten of ik pro-Russisch was of een supporter van Oekraïne. Gelukkig hebben ze mijn verhaal geloofd dat ik aan het front in Rusland had gediend. Mijn advies aan mede-Noren is om voorzichtig te zijn in Rusland en uit de problemen te blijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl