ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ana Intercontinental Manza Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel van dit hotel viel helaas enorm tegen in vergelijking met andere InterContinentals, zoals die in Tokio. Gedurende mijn vierdaagse verblijf heb ik geen enkele positieve ervaring kunnen opdoen. Ik had van tevoren gevraagd of mijn bagage in de kamer kon worden geplaatst, maar bij het inchecken werd me verteld dat ze het bij de garderobe hadden. Na mijn herhaaldelijke verzoek om het naar mijn kamer te brengen, was mijn bagage nog steeds niet bezorgd toen ik terugkwam van de lounge. Na twee telefoontjes besloot ik zelf naar de garderobe bij de ingang te gaan om mijn spullen op te halen, zonder excuses van het personeel te ontvangen. Dit gebrek aan klantenservice was zeer teleurstellend. Bovendien voldeed de lounge (Club InterContinental op de lobbyverdieping) helaas niet aan mijn verwachtingen. Of ik nu genoot van de afternoon tea of het ontbijt, het was allemaal min of meer hetzelfde. Het uitzicht op de wolkenzee op specifieke dagen was beter dan het ontbijt in de lounge. Wat nog teleurstellender was, is dat ondanks mijn IHG Diamond Elite-lidmaatschap en mijn jaarlijkse verblijf van ongeveer 50 nachten in IHG-hotels, ik hier voor het eerst geen upgrade kreeg. Misschien is dit hotel minder attent ten opzichte van IHG Diamond-leden. Als dat het geval is, lijkt het mij voordeliger om te boeken via websites als Yahoo Travel of Jaran, in plaats van de officiële IHG-website. Daar kun je vaak een arrangement vinden met ontbijt maar zonder toegang tot de lounge, wat uiteindelijk de beste deal lijkt te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel de locatie van deze accommodatie fantastisch is en een vakantieoord-vibe heeft, kan het gebouw zelf wat ouder zijn. Hierdoor kan het voorkomen dat geluiden van mensen in de gangen en rennende kinderen op de bovenste verdiepingen hoorbaar zijn. Tijdens mijn verblijf van drie nachten leek het alsof de vloer niet werd schoongemaakt op de tweede en derde dag, en de gebruikte kopjes leken niet te zijn afgewassen. Het beleid van het hotel om het bed om de dag op te maken, zorgde ervoor dat ik op de tweede dag afzag van deze dienst. Op mijn laatste dag leek het alsof de kamer niet opnieuw was klaargemaakt alsof het mijn eerste dag was, met slordig opgemaakt beddengoed en geen vernieuwing van benodigdheden. Kortom, het leek alsof gasten die langer bleven niet echt werden gewaardeerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze romantische vakantie in Okinawa, hebben we drie dagen doorgebracht in dit hotel. Bij aankomst werden we meteen verrast door de prachtige ruimte in de lobby en de luxe kamers, die ons meteen betoverden. Het ontbijt was een waar culinair hoogstandje en op de tweede dag werden we diep geraakt door de warme persoonlijkheid en attente service van de eigenaar van de sushicursus in Unkai. We hebben daar een onvergetelijke en betekenisvolle tijd beleefd, die voor altijd in ons geheugen gegrift zal blijven staan. Onze oprechte dankbaarheid gaat uit naar het hele team.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn verblijf in een kamer op de vierde verdieping met uitzicht op het strand en inclusief ontbijt duurde drie nachten. Het was teleurstellend dat de lounge niet beschikbaar was en dat er parkeerkosten werden gerekend. Ik besloot om geen gebruik te maken van het openbare bad vanwege de hoge kosten en middelmatige kwaliteit. De voorzieningen in de kamer waren minimaal en ondermaats, maar gelukkig had ik zelf de nodige spullen meegenomen. Bij het inchecken was de informatie niet duidelijk en bleven er veel vragen onbeantwoord. Hoewel de parkeeraanwijzingen werden genoemd, ontbrak er uitleg over de parkeerplaats. Tijdens mijn verblijf bleek de QR-code om de hotelfaciliteiten te bekijken niet erg gebruiksvriendelijk te zijn. Het ontbijt voldeed niet aan mijn hoge verwachtingen, hoewel het redelijk geprijsd was. De smaak was niet overal even goed, maar het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De locatie, uitstraling en inrichting van het hotel waren echter top! De nabijheid van het privéstrand en het zwembad was geweldig, en ik waardeerde het gemak van het huren van handdoeken voor zowel het strand als het zwembad. Helaas was er geluidshinder van buitenaf in de kamer, wat leek op een gebrek aan geluidsisolatie. Ook merkte ik op dat de receptie slechts één medewerker had staan, wat het moeilijk maakte om vragen te stellen. Het personeel leek echter wel hard te werken en was over het algemeen vriendelijk. Al met al voelde het verblijf aan als een resort in het middensegment, met een mix van positieve en negatieve ervaringen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een prachtige uitstraling! Ik zou hier zeker nog een keer willen verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl