ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn -cheltenham

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het receptieteam was fantastisch - vriendelijk en gemakkelijk benaderbaar. Het restaurantpersoneel kan echter wel een opfriscursus gebruiken. Ze waren beleefd en vriendelijk, maar zo ontzettend traag dat het de service gewoon verschrikkelijk maakte. Het eten was koud en nogal teleurstellend toen het eindelijk op tafel stond. Ondanks ons snelle bestelverzoek duurde het bijna een uur voordat we ons eten kregen. De algehele smaak van het uiteindelijk geserveerde eten was ook tamelijk vlak. Vermijd de bruschetta ten koste van alles.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een recente review wees al op mogelijke valkuilen, dus wees op alert. Er wordt gebruik gemaakt van Parking Eye en de kans op een fikse parkeerboete is reëel. Niet echt prettig. Tijdens mijn verblijf werkte de airconditioning in mijn kamer niet en het was bloedheet daarbinnen. Ondanks mijn pogingen om de receptie te bereiken, werd er niet opgenomen. Dit was behoorlijk teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit prachtige hotel biedt niet alleen een zwembad, jacuzzi, sauna, stoombad en fitnessruimte, maar ook een heerlijk ontbijtbuffet. Echter, het diner liet iets te wensen over met een vrij eenvoudige selectie. Daarnaast was het tekort aan bestek een punt van aandacht en moesten we soms het restaurant in om te zoeken naar wat we nodig hadden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Met mijn twee kinderen verbleef ik kort in dit hotel. Ik was blij verrast door de netheid van de accommodatie en de kamer was zowel comfortabel als brandschoon. We hebben genoten van een paar duiken in het zwembad en het recreatieteam was vriendelijk en attent. Het restaurant liet helaas te wensen over. Het duurde lang voordat ons eten geserveerd werd en het leek alsof er te weinig personeel was, vooral jong en onervaren. We werden overstemd door een grote groep die aankwam, waardoor wij en andere gasten genegeerd werden. De maaltijden waren redelijk, maar niet uitzonderlijk. Gelukkig maakte het heerlijke kinderijsje veel goed. Al met al was de eetervaring niet top, maar het hotel en het zwembad maakten veel goed. Ik zou hier zeker weer verblijven, maar de volgende keer elders dineren. Het ontbijt daarentegen was uitstekend, met een uitgebreide keuze en goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was oké, maar helaas was het toilet kapot. Toen ik aankwam bij de receptie, waren er twee medewerkers aanwezig. Eén van hen was bezig met een klant, terwijl de andere gewoon naar haar computer staarde. Toen ik probeerde om hulp te krijgen, werd ik vijf minuten genegeerd voordat ze kortaf antwoordde en vervolgens weer verdween. De drankjes waren belachelijk duur, met 2 grote glazen Shiraz die me een fortuin kostten! Zelfs de goedkoopste wijn was veel prijziger dan wat ik normaal betaal in het centrum van Londen. Toen ik contant wilde betalen voor snacks, vertelden ze me dat ze alleen exacte bedragen accepteerden. Bij het afrekenen heb ik al mijn klachten genoemd, maar ik kreeg alleen een korte verontschuldiging en beloofde punten die nooit zijn bijgeschreven. Ik heb zelfs contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg nauwelijks reactie. Dit was veruit mijn slechtste ervaring bij een IHG-hotel, en ik reis regelmatig voor zaken en ben een Diamond-lid. Ik overweeg serieus om een klacht te sturen naar het hoofdkantoor. Ik raad ten zeerste af om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl