ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Arena

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hebben twee keer een tussenstop gemaakt na een lange autorit en beide keren laten vooral de verblijven een nare nasmaak achter. Bij ons eerste bezoek deed de airconditioning in de kamer het niet zoals het moest - de verwarming weigerde dienst. Hierdoor hebben we de nacht in de kou doorgebracht. Een week later, toen we dachten dat de problemen zouden zijn opgelost, gaven we het nog een kans. Helaas werden we opnieuw teleurgesteld: geen werkende airconditioning, geen verwarming. Een medewerker gaf toe dat het systeem kapot was en dat onderhoud alleen op maandag mogelijk was vanwege het franchisemodel. De kamer was ijskoud en zelfs de kleine ventilator kon de ruimte niet behoorlijk verwarmen. Het was onmogelijk om te douchen vanwege de ijzige kou in de badkamer. Bovendien was de kamer niet naar behoren schoongemaakt, behalve de shampooflesjes die je eraan herinnerden dat je in een Hilton was. Al het andere was gedateerd en had een goede schoonmaakbeurt nodig. Helaas was het niet mogelijk om foto's bij te voegen, vanwege een beperking op de website.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens mijn verblijf op 7 september, voor slechts één nacht als Diamond-lid om een Black Tie-prijsuitreiking bij te wonen, begon mijn ervaring in het hotel wat hobbelig. De initiële kamer was niet naar onze zin - te klein en met een beperkt uitzicht. Na enig wachten bij de receptie slaagden we er eindelijk in om onze ontevredenheid over te brengen. Gelukkig reageerde de medewerker direct en verplaatste ons naar een ruimere tweepersoonskamer die perfect was voor ons verblijf. Het deed de eerdere strubbelingen snel vergeten en zorgde ervoor dat we ons konden focussen op onze zakelijke verplichtingen. Hoewel de badkamer enigszins gedateerd was, met een kleine en niet helemaal schone badkuip, en een teleurstellende waterdruk in de douche, kon de kamer zelf ons aangenaam verrassen qua grootte en functionaliteit. Het feit dat het water met kracht stroomde was een pluspunt dat ons verblijf comfortabeler maakte, ondanks enige ongemakken. Hoewel er ruimte was voor verbetering met betrekking tot de algehele netheid van de kamers, met onverwachte verrassingen zoals verloren voorwerpen van vorige gasten, was het ontbijt een hoogtepunt van ons verblijf. Vooral vanwege de attente en gastvrije houding van het ontbijtteam, in het bijzonder Marianne en haar collega, die ons een warm welkom gaven en zorgden voor een aangename start van de dag. Al met al, ondanks enkele tekortkomingen, was de ervaring in DoubleTree overwegend positief dankzij het comfortabele verblijf, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt. Ik zou graag terugkeren naar een verbeterde badkamer en een grondigere schoonmaak van de kamers, die de algehele ervaring zeker ten goede zouden komen. Dank aan DoubleTree voor een goede nachtrust en een gastvrije service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ontvangstbalie was bemand door een zeer bekwame en vriendelijke medewerker. Hij raadde me aan om de voetbalwedstrijd bij te wonen, wat uiteindelijk resulteerde in een zeer plezierige ervaring tijdens mijn eerste voetbalervaring in Groot-Brittannië. Het ontbijt overtrof mijn verwachtingen en de medewerkster die daar werkzaam was, straalde vriendelijkheid en vrolijkheid uit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens mijn verblijf op een dag van een wedstrijd had ik een kamer met uitzicht op het veld, wat een unieke ervaring toevoegde. Het enige nadeel was dat de schijnwerpers na de wedstrijd aan bleven en dat het gazon tot middernacht werd gemaaid, wat voor wat overlast zorgde. Het personeel dat speciaal voor de wedstrijddag was ingehuurd, leek niet goed op de hoogte van de indeling van het hotel. De sportschool was redelijk goed uitgerust en het ontbijtaanbod was naar tevredenheid. Al met al vond ik het een charmant en apart hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze vorige verblijven in dit hotel waren vlekkeloos, met een prachtig uitzicht op het veld vanuit onze kamer. Helaas liep het deze keer anders. De queensize kamer die we kregen was aanvankelijk ruim, maar de airconditioning was kapot en de badkamer liet te wensen over. Een klein bad met een ouderwets douchegordijn en een lekkend toilet maakten ons niet blij. Gelukkig bood de receptie aan om ons te verplaatsen. De nieuwe kamer was weliswaar kleiner, maar de badkamer was gelukkig gerenoveerd, hoewel de dispensers leeg waren en de handdoeken versleten. De airconditioning werkte bij het inchecken van de kamer, maar haperde later weer. Na meerdere meldingen bij de receptie, werd er een ventilator aangeboden als tijdelijke oplossing, maar helaas bleek dit eigenlijk een kachel te zijn. 's Nachts werden we abrupt gewekt door een vochtalarm en na een rommelige oplossing, beloofde de receptie een volledige terugbetaling tegen vrijdag. Een week later en na contact met Hilton zelf, wachten we nog steeds op de terugbetaling. Al met al was dit verblijf teleurstellend en vanwege de problemen en trage reactie zouden we hier niet nogmaals verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl