ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fiesta Inn Norte

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstelling! Het personeel lijkt onvoldoende getraind en niet echt klantgericht. Onze verzoek om transportservice liep mis door een gebrek aan coördinatie en een gebrek aan zorg van hun kant. Het lijkt alsof hun houding was van, nou ja. De kamers, hoewel niet modern zoals die van andere Fiestas, waren nog acceptabel, vooral als je niet te veeleisend bent. Wat betreft netheid, dat was een regelrechte ramp! Het leek alsof ze alleen schoonmaakten wanneer het hen uitkwam en niet wanneer het hoort. Na drie dagen vroegen we hen eindelijk om schoon te maken, en de reactie die we kregen was ronduit onbeschoft. Waarom zouden wij hen moeten laten weten dat ze hun werk moeten doen? Al met al zou ik ten zeerste adviseren om naar andere mogelijkheden te kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is echt fantastisch! De renovatie van de Fiesta Lounge is prachtig gedaan en ziet er geweldig uit. Bovendien ligt het hotel op een steenworp afstand van de luchthaven. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen voor een verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening was werkelijk afschuwelijk, het personeel was onbeschoft en ondoeltreffend. Het duurde meer dan twee uur voordat ik eindelijk mijn kamer kon betreden. In het restaurant probeerde ik mijn eten mee te nemen en werd ik gewoon weggebonjourd met opmerkingen over tekort aan verpakkingsmateriaal. Zelfs toen ik beleefd bleef en een fooi achterliet, werd ik nog slecht behandeld. Het personeel was niet in staat om zelfs maar een glas water te serveren, waardoor ik 40 minuten moest wachten. Zelfs bij het bestellen via een bezorgservice waren ze onbeleefd. Daarnaast vond ik de kamer te duur in vergelijking met de verouderde staat ervan. Ik zal zeker niet meer teruggaan naar deze plek. Het is jammer dat ik al had betaald, anders zou ik zijn vertrokken. Geen enkele ster is verdiend voor deze ervaring, en de foto's op de website gaven een heel ander beeld dan de werkelijkheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De beschrijving op de foto's komt niet overeen met de werkelijkheid van de kamers. Bij binnenkomst verspreidt zich een muffe geur en er ontbreekt een minibar en koffiezetapparaat. Hoewel er wel airconditioning aanwezig is, is deze erg luid. De prijs die wordt gevraagd, staat niet in verhouding tot het gebodene. Al met al was dit verblijf een teleurstelling, vooral omdat het deel uitmaakt van de Posadas Group. Ik ga zeker niet opnieuw voor deze optie kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De interactie tussen de receptioniste en de obers was verschrikkelijk bij ons recente restaurantbezoek. De ontvangst was allesbehalve gastvrij; mijn zoon werd zelfs vriendelijk verzocht niet te dicht bij onze tafel te komen. Om te vermijden dat we zonder eten zouden zitten door het onattente personeel, besloten we onze bestelling via een bezorgdienst te plaatsen. Helaas duurde het meer dan een uur voordat we zelfs maar een kopje koffie en wat water kregen. Als we buiten het hotel wilden bestellen, werd de ober niet toegelaten en werden we niet geïnformeerd over de bezorging. Het was een eenzame ervaring, waarbij het leek alsof niemand zich om ons bekommerde. Het duurde meer dan anderhalf uur voordat het kamerprobleem werd opgelost. Hopelijk verbeteren ze hun service en behandelen ze hun gasten met meer respect in de toekomst.



© 2007-2025 ReisChecker.nl