ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fiesta Inn Expo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel voldoet echt aan de verwachtingen van zijn klasse. Alles straalt netheid en orde uit. De kamers zijn van goede kwaliteit, voelen licht en goed onderhouden aan. Hoewel de service niet slecht is, was mijn ervaring met de Posadas-hotels dat het personeel daar uitzonderlijk hartelijk en attent is, wat hier een beetje ontbreekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De voorzieningen in dit hotel zijn bijzonder luxe en worden altijd uiterst goed onderhouden. De locatie van het hotel is perfect geschikt voor ons, waardoor we ons erg op ons gemak voelen. Het personeel is bijzonder gastvrij en staat altijd paraat om ons te assisteren bij al onze wensen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn verblijf van een week hier ben ik verschillende problemen tegengekomen. Het lawaai van de straat was overweldigend in mijn kamer, en de airconditioning droeg ook bij aan het storende geluidsniveau (hoewel de kamer verder wel in orde was). De service liet te wensen over, vooral bij het afrekenen in het restaurant, wat haast als een nachtmerrie aanvoelde. Hoewel de serveersters heel attent waren, lieten sommige receptiemedewerkers (niet allemaal) te wensen over. Al met al betwijfel ik of ik hier in de toekomst nog zal verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn recente ervaring bij Fiesta Inn was geweldig. Tijdens mijn zakenreis werd ik verwend met uitstekende service en attent personeel. Bij aankomst werd ik verrast met een heerlijke maaltijd en verfrissend drankje, wat mijn verblijf meteen aangenaam maakte. Mijn kamer was niet alleen comfortabel en ruim, maar ook voorzien van extraatjes die mijn tijd daar nog specialer maakten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Toen ik in mijn pyjama lag, moest ik me plotseling weer aankleden om de onderhoudsdienst te bellen vanwege een kapotte telefoon op de kamer. Vervelend, want ik wilde eigenlijk roomservice bestellen. Bovendien was er in de badkamer slechts één handdoek, geen gezichtsdoekje en geen extra handdoek te bekennen. Geen spiegel voor een snelle gezichtscheck en het eten was teleurstellend van smaak. Gelukkig ontbrak een antislipmat, dat was dan weer positief.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl