ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Inn University Center

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit was mijn tweede keer in het Hampton hotel. Beide keren verbleef ik hier vanwege bezoeken aan het ziekenhuis in de buurt en om tijd door te brengen met familie in de omgeving. Het hotel stelt nooit teleur en geeft echt het typische Hampton-gevoel weer. Hoewel de lobby klein is door de beperkte ruimte, was de kamer ruim en smaakvol ingericht. De persoonlijke touch van juffrouw Laurie, die elke ochtend het ontbijt verzorgde, maakte mijn verblijf extra speciaal. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Opvallend was dat er op borden stond aangegeven dat er om de dag werd schoongemaakt, wat prettig was. Als lid van het HH-programma kijk ik uit naar mijn volgende verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel van het hotel was erg vriendelijk, maar de kamers waren behoorlijk verouderd en de douche liet te wensen over. De locatie was ook niet ideaal, niet echt dichtbij alle bezienswaardigheden. Het ontbijtzaaltje was klein en bood niet veel variatie, maar ik was eigenlijk best tevreden, omdat ik toch alleen maar elke dag van de wafels wilde genieten. Ze hadden niet vaak spek, maar wel twee keer kalkoenworst, één keer spek en om de dag ham van matige kwaliteit. Gelukkig was de kalkoenworst een redelijk goede vervanging voor spek, vooral in combinatie met de wafels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van dit hotel is perfect voor wie dichtbij het bruisende centrum wil zitten, met handige toegang tot Carlow en Pitt. De kamers zijn eenvoudig maar goed onderhouden en brandschoon. Het ontbijt is heerlijk en het personeel bij zowel het ontbijt als bij de receptie is uitzonderlijk gastvrij. Een leuke extra is de gratis pendeldienst die tot een straal van 3 mijl rond de stad reikt, wat het verblijf extra handig maakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel liet veel te wensen over. De locatie was niet optimaal en dat was nog niet eens het grootste probleem. Bij binnenkomst in onze kamer werden we begroet met een verschrikkelijke geur die afkomstig leek te zijn van een tapijt dat duidelijk nooit schoongemaakt was. Plakkerige resten en een lucht die deed denken aan hondenpoep maakten het verblijf onaangenaam. Het personeel kon weinig anders doen dan wat luchtverfrisser spuiten, wat natuurlijk geen oplossing was. We hebben zelfs de temperatuur verlaagd om de stank te maskeren en deodorant op het tapijt gespoten. De douchekop functioneerde slecht en het grootste deel van het water belandde op de zijkant, terwijl ook het toilet niet goed werkte. Voor de prijs die we betaalden, was dit hotel duidelijk overpriced. Als de kamer $100 per nacht had gekost, hadden we misschien minder te klagen gehad. Bovendien werd er ook nog eens $20 per dag gerekend voor parkeren. Als trouw Hilton-lid voelde ik me diep teleurgesteld. Dit hotel voldeed niet aan de standaard die ik van Hilton gewend ben. Na één nacht zijn we dan ook vertrokken naar een veel betere accommodatie voor een vergelijkbare prijs. Als je de stijl van Motel 8 of Red Roof Inn waardeert en bereid bent flink te betalen, dan is deze plek misschien iets voor jou.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft me echt omver geblazen! De kamers zijn prachtig ontworpen, het ontbijt is geweldig en de spritzers aan het einde van de dag zijn hemels. Het personeel is zo attent en vriendelijk, ze behandelen je als royalty. Zelfs onze hond werd met open armen ontvangen en vertroeteld. Hilton verdient zeker een pluim voor deze buitengewone ervaring!



© 2007-2025 ReisChecker.nl