ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Riviera

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons recente verblijf in het Riviera Hotel was een geweldige ervaring. De kamer was goed verzorgd, het personeel was uiterst vriendelijk en de schoonmaakservice was top-notch. We werden vooral goed geholpen door de huishoudmanager Sajeev en Mohammed Gamal, die beide zeer vriendelijk en professioneel waren. Dit hotel heeft ons aangenaam verrast en we kijken er al naar uit om snel weer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wij willen onze frustratie uiten over de ervaring die we hebben gehad tijdens ons recente bezoek aan vrienden die in jullie hotel verbleven. Het was een kort bezoek voor werkdoeleinden en wij waren allemaal vrouwelijk gezelschap. Vooraf hadden we met het hotel afgesproken dat ons bezoek slechts vier uur zou duren, en we hebben ons hier strikt aan gehouden. Eén van ons had geen legitimatie bij zich, maar de ander kon haar identiteitsbewijs tonen. Desondanks vonden we de manier waarop het hotel hiermee omging onnodig problematisch. Helaas liet de receptie ons in de steek wat betreft professionaliteit. Hoewel we begrijpen dat identiteitscontroles om veiligheidsredenen belangrijk zijn, voelden we ons niet respectvol behandeld en ontbrak het aan elementaire beleefdheid in de communicatie. Ondanks dat onze vriendin als hotelgast duidelijk aangaf dat ons bezoek kort en werkgerelateerd was, en zij volledig verantwoordelijkheid nam, werden we toch onnodig lastiggevallen. We kregen meerdere telefoontjes en er werd zelfs een medewerker naar onze kamer gestuurd, wat ongemakkelijke situaties veroorzaakte. In minder dan vier uur ontvingen we meer dan vier telefoontjes en werd er herhaaldelijk op onze deur geklopt. Dit zorgde voor veel stress en gêne bij ons en onze vrienden. Op het laatste moment werden we zelfs dreigend verteld dat we op een zwarte lijst zouden worden geplaatst, vanwege een verkeerde veronderstelling dat we wilden overnachten. Dit voelde onrechtvaardig en niet acceptabel. Toen we vroegen naar de naam van de verantwoordelijke medewerker, kregen we geen duidelijk antwoord en werd ons gezegd dat ze die niet wisten, wat argwaan wekte dat er iets werd verzwegen. Hoewel we de regels en het veiligheidsbeleid van het hotel respecteren en volgen, waren we teleurgesteld over de onprofessionele behandeling die we hebben ervaren, met name van het personeel dat het gezicht van het hotel zou moeten zijn naar de gasten toe. We verzoeken jullie vriendelijk om deze situatie te onderzoeken en passende maatregelen te nemen om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Het is belangrijk om de reputatie van jullie hotel te beschermen en het comfort en vertrouwen van de gasten te waarborgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn recente verblijf in het Riviera Hotel was een mix van emoties. Het mooiste deel was het adembenemende uitzicht vanaf mijn balkon, wat echt zorgde voor een rustgevende atmosfeer. De kamer zelf had een klassieke uitstraling, simpel maar toch keurig en comfortabel. Helaas liet de check-in ervaring te wensen over. De medewerker aan de balie was onbeschoft en leek totaal niet geïnteresseerd, waardoor onze eerste kennismaking teleurstellend was. Ondanks de positieve aspecten van het hotel, is er zeker ruimte voor verbetering op het gebied van gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn tweede reis naar Dubai was een heel andere ervaring dan de vorige keer. Dit keer besloot ik het historische gedeelte van Dubai te verkennen en verbleef ik twee nachten in dit hotel. Het personeel was ontzettend gastvrij en vriendelijk. Ze herkenden me en begroetten me hartelijk telkens als we elkaar tegenkwamen. In de lobby kon je zelfs Japanse kaarten en reisgidsen vinden, wat ik erg handig vond. Ik heb maar één keer ontbeten in het hotel, maar de beef stroganoff was werkelijk voortreffelijk. De ligging van het hotel vlakbij de Abra-bootpier was ook ideaal, en er waren genoeg supermarkten en eetgelegenheden in de buurt. Wat me het meest aansprak was de unieke sfeer van het oude Dubai die je hier echt kon proeven, heel anders dan het moderne deel van de stad. Het was alsof ik even in een compleet andere wereld was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens mijn laatste trip naar Dubai verbleef ik in het Riviera Hotel Creek en het was echt geweldig! De locatie is gewoon perfect: aan de oevers van de Dubai Creek met adembenemend uitzicht en een levendige sfeer. Bovendien is het hotel op loopafstand van traditionele markten, metrostations en fantastische lokale eetgelegenheden, waardoor het een ideale uitvalsbasis is voor het ontdekken van de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

De prijs-kwaliteitverhouding is hier gewoon top! Gelegen in Deira, op een steenworp afstand van de goud- en kruidensoek en met uitzicht op de kreek. Het ontbijtbuffet is verrukkelijk en gevarieerd, en het personeel is uiterst vriendelijk. Het enige minpuntje is dat taxi's voor de deur soms lastig te vinden zijn, dus een beetje geduld is vereist.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

De locatie bij de kreek is fantastisch, met de mogelijkheid om met een watertaxi naar de overkant te varen binnen handbereik. Bovendien liggen de levendige markten op slechts een steenworp afstand van het hotel. De bedden zijn comfortabel en het ontbijt is uitstekend. We hebben ervoor gekozen om niet in het hotel te dineren tijdens ons verblijf.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl