ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caesar Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na het zien van meerdere kritische online beoordelingen, besloot ik na lang overwegen zelf een bezoek te brengen. Ik hoop op beterschap als het aankomt op het behandelen van het personeel door het management - met de naderende tekorten op de arbeidsmarkt is een verandering in aanpak echt nodig om toekomstige problemen te voorkomen. Voor een hotel met minimaal drie sterren is het eigenlijk onacceptabel om zo'n matige tv-kwaliteit aan te bieden, waardoor de werknemers onterecht de dupe worden. Mijn oorspronkelijke verblijf was op de zevende verdieping, waar eerst de waterkoker kapot ging, maar gelukkig snel werd vervangen. Daarna begon de tv om de haverklap uit te vallen. Na een inspectie en mijn verzoek, werd ik vriendelijk geholpen met het verplaatsen naar een andere kamer op de negentiende verdieping, inclusief hulp bij het verhuizen van mijn spullen. De service was uiteindelijk top, waarvoor ik mijn dank wil uitspreken! De sfeer op de zevende verdieping was zo somber door de zwakke verlichting, het leek haast op een nachtclub - iets wat op de negentiende verdieping gelukkig geen probleem was. Ook was de verwarming daar beter geregeld en niet zo ijskoud als op mijn initiële kamer. Dit, in combinatie met de positieve ervaring op de negentiende verdieping, heeft mijn algehele mening zeker verbeterd. Mijn waardering gaat uit naar de inzet en dienstverlening die ik ervaren heb tijdens mijn verblijf. Dankjewel voor de moeite en aandacht die is besteed



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd dit hotel ten koste van alles! Een ervaring om snel te vergeten. Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit, alsof het een 5-sterrenaccommodatie is. We hadden een eenvoudige kamer geboekt om gewoon een schone en veilige plek te hebben tijdens ons bezoek aan vrienden en familie. Maar bij binnenkomst in de kamer werden we begroet met muffe geuren, vochtigheid en schimmel. Na het vragen om een andere kamer kregen we een iets betere, maar nog steeds oude en vieze kamer. De staat van de kamer en badkamer was verre van prettig en deed ons afvragen of dit echt een 5-sterrenhotel was. Toen we ontdekten dat de enige oplaadplek voor onze telefoon een rommelig vogelnest aan het bed was, was de maat vol. Ondanks ons verzoek om restitutie weigerde de receptie en boden ze alleen een upgrade aan, alsof dat het probleem oploste. De arrogantie van het personeel en de onverschilligheid tegenover onze klachten maakten het duidelijk dat ze alleen om de locatie geven, niet om de ervaring van de gasten. Ik kan dit hotel absoluut niet aanbevelen, het was een teleurstellende en onaangename ervaring die onze stemming bedierf. Laat je niet misleiden door de mooie lobby, de kamers vertellen een heel ander verhaal.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij het inchecken 's middags ontdekte ik dat de waterdruk van de douchekop laag was en het was lastig om de watertemperatuur goed in te stellen. Na contact met de receptie en de technische afdeling werd het probleem deels opgelost. Helaas was de waterstraal nog steeds niet bevredigend en voelde de douche niet verfrissend aan. Daarnaast merkte ik op dat de beeldkwaliteit van de televisie in de kamer slecht was, hoewel de meeste mensen tegenwoordig hun mobiele telefoon gebruiken om te kijken. De TV stond ook niet prettig opgesteld. Tijdens het ontbijt morste de ober een grote hoeveelheid soep op tafel en vertrok zonder excuses of de tafel schoon te maken, wat ik als onzorgvuldig en overdreven ervoer. Al met al vond ik dat ondanks de 5-sterren status van het hotel, zowel de service als de kwaliteit van de accommodatie tekortschoten. Het enige pluspunt was de handige locatie voor mensen die met het openbaar vervoer reizen. Het hotel is gemakkelijk te bereiken vanaf de M6 afrit van de MRT.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor het eerst Taiwan ontdekken Dit hotel is perfect gelegen, waar je ook naartoe wilt. En dat deed ik. Met behulpzaam personeel dat de klok rond Japans spreekt Een enorme opluchting. Het zelf bereiden van badzout om vermoeide voeten te verwennen na een hele dag wandelen Een echt genot. Handige ligging En als klap op de vuurpijl, je stapt zo vanuit het Taipei MRT-station rechtstreeks op de verdieping van je kamer! Gewoon je kamerkaartsleutel voor de liftscanner houden. Tijdens het ontbijtbuffet Een overvloed aan Japanse gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na verschillende eerdere positieve ervaringen tussen 2015 en 2018 kozen we opnieuw voor dit hotel vanwege de geweldige ligging en prachtige kamers. Echter, bij aankomst merkten we al snel dat de kwaliteit drastisch was afgenomen. De gangen roken onaangenaam en de kamers waren verre van fris. Een verzoek om een andere kamer resulteerde slechts in een marginaal betere ruimte, die nog steeds vies was. Loslatend laminaat en zwartgeblakerd behang en tapijt deden vermoeden dat er vochtproblemen en mogelijk schimmel aanwezig waren. Bij het zoeken naar een stopcontact stuitte ik op een gapend gat in de muur, vol met stoffige kabels. Dit was allesbehalve uitnodigend en deed me afvragen wat voor onaangename verrassingen er nog meer verborgen zouden kunnen zijn. Niet alleen waren er hygiënische zorgen, ook functioneerde de verwarming niet naar behoren en was het warme water schaars. Het gevoel van ongemak en onveiligheid groeide, waardoor we ons verblijf hebben ingekort en naar een ander hotel zijn verhuisd. Het idee dat deze kamer niet geschikt was voor menselijke bewoning was onmiskenbaar. Bij het uitchecken werd onze ontevredenheid afgedaan met een aanbod voor een upgrade, gebaseerd op de vermeende kleine kamer die we geboekt zouden hebben. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat het niet om de grootte, maar om de staat van de kamer ging, weigerde het hotel een terugbetaling van de resterende kosten. Dit gebrek aan klantgerichtheid en onwil tot compensatie heeft geleid tot frustratie en teleurstelling.



© 2007-2025 ReisChecker.nl