ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Iberostar Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel biedt niet alleen top entertainment, maar ook een gevarieerde selectie aan maaltijden. Elke avond staat er een verrassende activiteit op het programma om de gasten te vermaken. Het all-inclusive concept is hier echt compleet, zonder beperkingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De animatie was van topkwaliteit, verrassend en dynamisch. De dansavonden waren zeer professioneel georganiseerd en zorgden voor een geweldige sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een prachtig hotel is dit! Het personeel is ontzettend vriendelijk en de animatie is uitstekend georganiseerd. Ik wil graag een speciale shout-out geven aan Chef receptie Hechaichi Afifa, die echt topklasse service biedt. Daarnaast verdienen Chemli Anis en het hele team een compliment voor hun gastvrijheid en de schone kamers. Een fantastische ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige tijd hebben we gehad tijdens ons verblijf! Alles was tot in de puntjes geregeld: het vriendelijke personeel dat vloeiend Duits en Engels sprak, de netheid en hygiëne van alle ruimtes en kamers, het heerlijke eten en de spectaculaire shows die elke avond werden opgevoerd door het animatieteam. Onze kamer werd dagelijks grondig schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De all-inclusive formule was zeer uitgebreid en er werd niet bezuinigd, met onder andere cocktailparty's met hapjes, gebrande noten bij de drankjes en andere lekkernijen. We hebben niets dan lof voor dit hotel! Als we toch een punt van kritiek zouden moeten noemen, is het wel het fenomeen van "handdoekleggers". Elke ochtend voor 09.00 uur lagen er al talloze handdoeken op de ligbedden bij het zwembad of strand, soms zelfs op meerdere plekken tegelijk (strand én zwembad) terwijl de eigenaren pas uren later verschenen. Dit zorgde voor frustraties bij andere gasten die op zoek waren naar een bedje. Het zou goed zijn als het personeel hier strenger tegen optrad door bijvoorbeeld ongebruikte bedjes vrij te maken. Op die manier hoeven gasten niet al vroeg op te staan tijdens hun vakantie om een plekje te kunnen bemachtigen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Erg teleurstellend verblijf, absoluut geen 4-sterren waardig. Bij de receptie kreeg ik geen duidelijke uitleg over de gang van zaken in het hotel. Je wordt aangespoord om een app te downloaden, maar deze werkt niet naar behoren. Tevens zorgen de medewerkers aan de balie voor tegenstrijdige informatie. Verkopers lopen rond in het hotel en proberen je opdringerig excursies of juwelen aan te smeren, zonder enige connectie met een erkend agentschap. Daarnaast ontbraken handdoeken op de kamer en was dit de volgende dag opnieuw het geval. De ene dag moet je betalen voor je koffie, de volgende dag weer niet - onvoorspelbaar en niet klantgericht. Al met al een frustrerende ervaring, het geld niet waard. Mijn advies: vermijd deze plek.



© 2007-2025 ReisChecker.nl