ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Huntly Arms

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na het lezen van enkele twijfels en opmerkingen was ik aangenaam verrast door de kwaliteit van de kamer. Het bed was heerlijk ruim en de kamer had frisse, witte muren met nieuw behang achter het bed. De ramen en het bad waren brandschoon, maar het tapijt leek wat minder fris. Helaas heb ik niet ontbeten, dus kan ik daar geen oordeel over geven. Desalniettemin was dit hotel perfect voor een comfortabele overnachting!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou deze plek niet aanbevelen aan iemand die niet gedwongen is om hier te verblijven. Hoewel sommigen misschien geluk hebben, was mijn ervaring teleurstellend. Na het betalen bij aankomst moest ik nog steeds naar de receptie om een andere kamer te vragen. De kamer was helaas niet goed onderhouden met spinnenwebben, dode wespen en afbladderende verf op de vensterbank. De douche had roestplekken en gebruikte toiletartikelen achtergelaten door vorige gasten. Na het grondig schoonmaken van het toilet, voelde het pas hygiënisch aan. Ondanks de pittoreske omgeving en vriendelijke mensen, kon ik niet genieten van mijn verblijf hier. Het kingsize bed in de kleine kamer leek grappig, maar was eigenlijk onhandig voor twee personen. Gelukkig waren de openbare ruimtes en het ontbijt wel in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Er zijn nog veel punten waarop verbeterd kan worden... Desondanks viel op dat de kamer ruim was en de bedden heerlijk comfortabel. De douche bood lekker warm water met voldoende druk. Aan de andere kant kan de hele accommodatie wel een opfrisbeurt gebruiken, het lijkt haast op zo'n verouderd en behekst hotel uit een griezelfilm. De kamers voelen kil en vochtig aan. Het personeel is schaars, eigenlijk alleen de receptionist en de vrouw die de pub beheert, maar over het algemeen was het nog wel acceptabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn familie en ik hadden gepland om twee kamers met twee eenpersoonsbedden voor één nacht te boeken. Bij aankomst kregen we echter te horen dat er één kamer beschikbaar was en kregen uiteindelijk toegang tot een tweepersoonskamer en twee eenpersoonskamers. De medewerkers informeerden ons ook dat er op dat moment problemen waren met de warmwatervoorziening, dus een warme douche zat er niet in. Toen we eenmaal in onze kamers waren, merkten we al snel dat de situatie niet ideaal was. De kamers hadden verschillende tapijtkleuren, afhankelijk van de vlekken die erop te zien waren, en de hygiëne liet te wensen over. De lakens vertoonden vlekken en kleine haartjes, en de badkamervloer was gescheurd en vies. We voelden ons niet prettig en wilden niet eens onze schoenen uittrekken. Na het ontdekken van deze onaangename verrassingen, hebben we besloten om niet te blijven. We pakten onze spullen in en gaven aan dat we niet konden overnachten. De medewerkers leken niet verbaasd en boden hun excuses aan bij ons vertrek. Het was teleurstellend dat dit het niveau van de accommodatie was; we hadden iets heel anders verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op zoek naar een accommodatie boordevol geschiedenis, kozen we voor een oude Schotse herberg met een trotse uitstraling genaamd Huntly Arms, waarvan de foto's online veelbelovend leken. Bij aankomst maakte de traditionele Schotse gevel zeker indruk op ons, maar onze teleurstelling begon al in de lobby. Na meer dan 10 minuten wachten in een verouderde wachtruimte, werden we ontvangen door afwezig personeel. Onze kamer was verre van de pracht en ruimte die op de foto's werd voorgespiegeld. De krappe, onpraktische badkamer liet veel te wensen over en het wachten op warm water was eindeloos. Het hotel leek op een plek die ooit met zorg was onderhouden, maar waar het huidige management duidelijk tekortschoot. Hoewel de basisfaciliteiten aanwezig waren, functioneerden ze niet naar behoren. Het ontbijt was ronduit teleurstellend en het gebrek aan verbetering was pijnlijk merkbaar in de houding van het personeel en management. Het was een opluchting om het hotel na slechts één nacht te kunnen verlaten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl