ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kensington House Aparthotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na maandenlang vooraf te hebben geboekt voor een evenement, was ik geschokt toen ik een week voor de datum te horen kreeg dat ons verblijf geannuleerd was vanwege lopende werkzaamheden. Een opzegtermijn van slechts een week is onacceptabel voor werkzaamheden die weken duren om uit te voeren. Er werd geen alternatieve accommodatie aangeboden en we werden gedwongen veel geld uit te geven voor een last-minute oplossing. De klantenservice liet echt te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een lange periode van zeven en een half jaar trouw gebruik te hebben gemaakt van deze appartementen, hebben we nu helaas afscheid moeten nemen van wat ooit een fantastische ervaring was. Sinds de overname door Dream Apartments heeft de sfeer drastisch veranderd. De gebruikelijke persoonlijke touch van het lokale receptieteam en het effectieve schoonmaakteam zijn verdwenen. Voorheen aanwezige voorzieningen, zoals Sky TV en dagelijkse schoonmaak, zijn nu plotseling geschrapt. Er wordt zelfs een aanzienlijk bedrag gevraagd voor parkeergelegenheid, iets wat voorheen inbegrepen was. De kers op de taart was het verdwijnen van een fatsoenlijke tv-ontvangst. Na zeven en een half jaar voelt het als het einde van een tijdperk. Helaas kan ik deze appartementen nu niet meer aanbevelen aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een recent verblijf van één nacht leverde helaas meer gedoe op dan verwacht. Het begon met een verwarrend telefoontje een maand geleden over mijn reservering, waarop geen antwoord kwam. Op de dag van aankomst bleef de code om het appartement binnen te komen uit, ondanks herhaalde oproepen en gedoe over betalingen door een geweigerde kaart. Na anderhalf uur wachten op de benodigde informatie, ontdekte ik dat er verwarring was over de toegewezen kamer. Uiteindelijk, na nog meer telefoontjes en twee uur onzekerheid, kon ik eindelijk mijn appartement in. Hoewel de uiteindelijke accommodatie me beviel, was de onnodige stress en verwarring rondom de boeking ontmoedigend. Dit heeft mijn vertrouwen in de klantenservice enigszins aangetast, waardoor ik twijfel of ik hier in de toekomst opnieuw zal verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Met gemengde gevoelens achtergelaten na ons verblijf in dit appartement. Het contact met de klantenservice was zeer positief en de locatie was ideaal, op slechts twee minuten lopen van metrostation Jesmond. Het appartement zelf was ruim, comfortabel en goed voorzien van alle benodigdheden. Echter, de parkeerkosten van £15 per nacht kwamen onverwacht en sommige lampen werkten niet, ondanks onze melding. Daarnaast hadden we gedurende ons verblijf van twee nachten geen internet, wat lastig was voor ons werk. De TV had ook regelmatig storingen, waardoor het kijken bemoeilijkt werd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik geef met tegenzin één ster. Ik had gepland ergens anders te zijn voor een vrijgezellenfeest, maar werd tegen mijn zin naar dit appartement overgebracht vanwege een fout van het bedrijf. Het appartement was een regelrechte ramp. De glazen douchedeur hing los in de cabine, met gevaarlijke scherven zichtbaar. Kapotte lampen en glas op de vloer maakten het nog erger. De bewaker gedroeg zich onbeschoft en agressief, zelfs tot het punt waarop een van mijn gasten moest huilen. We hadden gehoopt te ontspannen met pizza en wijn, maar werden lastiggevallen in onze pyjama. Een klusjesman werd beloofd om de douche te repareren, maar kwam nooit opdagen. De gangen waren vervuild met voedselresten en afval. Een complete mislukking. Vermijd deze plaats ten koste van alles! Ik kan nog wel even doorgaan over hoe ellendig het er was.



© 2007-2025 ReisChecker.nl