- Prijs / kwaliteit8
Het enige minpuntje dat ik kon vinden
was dat er maar één badjas en één
paar slippers beschikbaar waren, terwijl
ons beloofd was dat er meer zouden
worden gebracht, wat uiteindelijk niet
gebeurde.
Wat betreft de badkamer, de afvoer van
het bad liep langzaam leeg en er waren
wat druppels die bleven hangen, dat was
niet zo prettig.
Toch moet ik zeggen dat het hotel over
het algemeen erg gastvrij, vriendelijk
en schoon was. De kamer was goed
onderhouden en we hadden een prachtig
uitzicht.
Het personeel was uiterst vriendelijk,
beleefd en behulpzaam.
