ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een gezellig maar prijzig kamertje. Hoewel het wat aan de kleine kant is, is het perfect voor een enkele overnachting, al zou je er gerust ook wat langer kunnen vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Door een gemiste vlucht moesten we last minute een hotel in de buurt van het vliegveld boeken voor een overnachting. We kozen voor Hotel Moxy, dat op slechts 7 minuten loopafstand van de luchthaven ligt, wat erg handig was. De prijs voor een kamer op het laatste moment was vrij hoog, rond de 215 euro. Bij aankomst viel ons meteen op hoe hip het hotel was ingericht. Het leek erop dat het personeel onderbemand was, aangezien ze erg druk leken. Opvallend was ook het grote aantal kinderen dat rondliep en voor nogal wat chaos zorgde, met veel kapotte spullen en rommel in de lobby. We vonden de sfeer niet bepaald ontspannend, vooral zo vlak voor onze vlucht. Het ontbijtaanbod was beperkt; aangezien we om 06:00 uur vertrokken, was er geen mogelijkheid om iets mee te nemen. Gelukkig was er wel een koffiezetapparaat beschikbaar. De kamer was klein maar schoon. Helaas was het bed van slechte kwaliteit, met vervelende springveren die ervoor zorgden dat we steeds wakker werden van elkaars bewegingen, aangezien het hele bed meeveerde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een handige plek om te verblijven als je een vroege vlucht hebt gepland. Binnen 10 minuten loop je naar de luchthaven en met de tram ben je zo in het stadscentrum. De inrichting is een beetje saai en de prijs is aan de hoge kant, maar er zijn weinig andere opties die zo dicht bij de luchthaven liggen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een handige plek om te verblijven voor een vroege vlucht, op slechts een korte wandeling van de autoverhuur. De bedden waren comfortabel, maar de algehele staat van de kamer liet te wensen over en ik heb zelfs de douche nog wat schoongemaakt. De sfeer in de avondbar was gezellig, maar er was duidelijk een tekort aan personeel. Het ontbijt de volgende ochtend was teleurstellend - om 9 uur was al het brood op en de tafels zagen er vies uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was op zich prima, maar de dienstverlening liet te wensen over. Het inchecken verliep traag en het personeel leek niet erg gemotiveerd. Na een drankje in de lounge wilden we nog een tweede drankje bestellen, maar toen moesten we opeens bewijzen dat we in het hotel verbleven. Dit voelde allesbehalve gastvrij.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl