ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caswell

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

De inrichting is eenvoudig maar doelmatig. Geschikt voor een kort verblijf van één nacht. Het personeel is gastvrij en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

Ik verbleef voor een nacht in dit hotel, waarvan ik wist dat het eenvoudig zou zijn. De locatie was leuk, niet ver van Buckingham Palace, maar niet direct bij een metrostation, waardoor we geen last hadden van trillende bedden. Bij aankomst kregen we eerst een kamer toegewezen met een tweepersoonsbed, maar we wilden liever aparte bedden. Tegen een toeslag van 10 Pond konden we upgraden naar een grotere kamer met drie bedden, gelegen in de 'kelder' naast de ontbijtruimte, wat een beetje vreemd was. De bedden waren comfortabel en de kamer was ruim, met een wastafel en de mogelijkheid om thee te zetten. Helaas was er geen eigen badkamer, dus moesten we naar de gang voor het toilet en de douche. Deze faciliteiten waren redelijk schoon, hoewel de douches niet veel meer dan hokjes waren. Gelukkig was er voldoende warm water. Het ontbijt was eenvoudig maar acceptabel. Hoewel het hotel een wat verwaarloosde uitstraling had, vond ik het voor één nacht prima.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Met ons gezin van vier verbleven we in een familiekamer. De locatie is perfect, dicht bij zowel de metro als de bushalte. Echter, de kamers missen wat sfeer en hebben geen eigen badkamer of wc. Desondanks was onze kamer schoon, met comfortabele bedden en fris beddengoed. Houd er wel rekening mee dat het nogal gehorig kan zijn. De douche was gelukkig prima in orde. Het ontbijt was eenvoudig maar goed, en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor een kort verblijf voldoet deze accommodatie, maar verwacht geen luxe gezien de betaalbare prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1

Het hotel was een grote teleurstelling, vooral omdat het reisbureau verantwoordelijk was voor de keuze. Onze kamer bevond zich in een afgelegen bijgebouw achter het hoofdgebouw, wat zorgde voor ongemak. De ruimte was bekrompen, zonder enige sanitaire voorzieningen, en had een bedompte geur. Het gebrek aan hygiëne was duidelijk merkbaar. 's Avonds moesten we blootsvoets door de regen naar een gedeelde badkamer buiten, waar douchen een hele uitdaging was. Het was zelfs zo erg dat je je moest omkleden en afdrogen op de gang, aangezien er geen privacy was in de kamer. Om nog maar te zwijgen over het feit dat onze kleding ook nog eens buiten de kamer moest blijven liggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3

Na een teleurstellend verblijf in dit hotel, waarvan weinig verwacht werd vanwege de goedkope prijs, kunnen we concluderen dat alleen het ontbijt acceptabel was. Helaas werd er bij de boeking niets vermeld over kamers met gedeelde douches, wat pas in de bevestiging subtiel naar voren kwam. Eenmaal daar ontdekten we dat de doucheruimte zich in een kleine kast bevond, geel van de schimmel. Elke keer dat de metro voorbij raasde, trilde ons bed en de muren waren zo dun dat we rechtop in bed zaten bij het horen van onze buren die 's nachts thuiskwamen. Ondanks een buitentemperatuur van 20 graden, was de verwarming in onze kamer volledig open en kon niet worden uitgeschakeld. Uiteindelijk besloten we voortijdig te vertrekken en elders onderdak te zoeken. Hoewel we 36 uur van tevoren wilden annuleren, wat volgens de voorwaarden mogelijk leek, bleek dit bij het uitchecken toch een probleem te zijn vanwege een onvindbare manager. Thuis proberen we de kwestie nog steeds op te lossen, momenteel zonder succes.





© 2007-2025 ReisChecker.nl