ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn M1/j40

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel heeft een nostalgische uitstraling van buiten, alsof het een plek is waar arbeiders in de jaren 80 samenkwamen. Echter, zodra je binnen stapt, word je verrast door de moderne en schone uitstraling. Het eten, zowel het diner als het ontbijt, was prima en de drankjes waren schappelijk geprijsd. Ons verblijf was kort omdat we naar Wakefield gingen voor een avondje uit, maar het hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen. Als je een uitje naar Wakefield plant, zou ik zeker aanraden om hier te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik had een premium kamer geboekt, maar de algehele ervaring was teleurstellend. De kamer voelde verouderd en de prijs niet waard. Gelukkig was de locatie bij de snelweg wel handig. Helaas liet ook het personeel te wensen over in gastvrijheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Meestal sla ik het ontbijt over, maar ik neem wel graag een paar gebakjes mee – meestal twee of drie, afhankelijk van de grootte. Ik neem ze niet ter plaatse, maar stop ze gewoon in een doosje voor onderweg. Deze keer werd mij verteld dat ze geen dozen konden verstrekken in de ontbijtruimte. Dat was geen probleem, want ik had zelf een doosje bij me waar ik mijn gebakjes in kon doen. Echter, toen ik dit wilde doen, greep mevrouw Mel Hall in en haalde ze er zonder enige uitleg uit. Vervolgens moest ze ze weggooien, wat mij verbaasde aangezien ik ervoor had betaald. De behandeling die ik kreeg was niet respectvol en liet me achter met vragen over waarom ik anders werd behandeld dan andere gasten die eten mee naar hun kamer mochten nemen. Ondanks deze negatieve ervaring wil ik toch het harde werk van de andere medewerkers in dit hotel benadrukken, die er alles aan doen om gasten tevreden te stellen. Eén slechte ervaring mag niet het hele team reflecteren, maar het kan zeker een grote impact hebben op de algehele ervaring van een gast. Ik geloof dat iemand die op deze manier met klanten omgaat, beter niet in de service-industrie werkzaam kan zijn. Mijn beoordeling van dit hotel is slechts één ster, alleen vanwege de behandeling die ik heb gekregen. Anders had het zeker een vijfsterrenervaring kunnen zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Enkele maanden geleden verbleef ik in dit hotel en ik was er erg enthousiast over. De accommodatie is prachtig en brandschoon, en adembenemend mooi van binnen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en attent. Mijn viervoeter voelde zich hier helemaal thuis en genoot met volle teugen van alle aandacht die hij kreeg van zowel het personeel als de andere gasten. Het ontbijt was voortreffelijk! Perfect bereid, de chef-kok heeft echt vakwerk geleverd en de keuze was voortreffelijk. Er is gratis parkeergelegenheid met ruime beschikbaarheid van parkeerplaatsen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel combineert stijl met functionaliteit en het personeel staat altijd voor je klaar met een glimlach. Ook als je je viervoeter meeneemt, want honden zijn hier van harte welkom. Of je nou gezellig samen gaat wandelen met de hond aan de lijn of hem in een speciale buggy meeneemt tijdens het eten, hier voelt elke gast, inclusief de harige vrienden, zich thuis en geliefd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl