ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Queens

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft zijn charme: hoewel de kamers schoon en compact zijn, is de badkamer erg knus opgezet. Je moet bijna schuin op het toilet zitten om niet tegen de wastafel te stoten. Als je besluit om hier te dineren, word je verwend met heerlijke gerechten, vooral de pizza's zijn een aanrader. Let wel op, want het parkeerterrein staat vol met busjes van de vele werknemers die hier verblijven. Het vinden van een plekje voor een touringcar kan een uitdaging zijn, aangezien de busjes zelfs op de daarvoor bestemde parkeerplaatsen staan. Jammer genoeg zijn er ondanks de recente renovatie nog enkele punten die verbeterd kunnen worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel tijdens het weekend van 12 tot 14 augustus 2017 was een regelrechte teleurstelling. Al vanaf het begin liep het mis: om je bagage tijdelijk op te bergen tot je kon inchecken, moest je £3 betalen, iets wat ik nog nooit had meegemaakt. Bij het inchecken werd er met geen woord gerept over het ontbijt, en over de wifi moesten we toevallig op een briefje zien dat daar kosten aan verbonden waren. Onze kamer leek wel in een doolhof ver weggestopt te zijn; na een kronkeltocht door gangetjes en trappen belandden we uiteindelijk in de kelder, waar onze kamer zich bevond. Deze kamer gaf een onbehagelijk gevoel, met slechts een raam dat uitkeek op een lege ruimte en een stapelbed ervoor. In geval van nood leek het bijna onmogelijk om snel te ontsnappen. De volgende ochtend, op zoek naar de ontbijtzaal die ook verstopt leek te zijn in een doolhof, ontdekten we dat je eerst een voucher bij de receptie moest halen, waardoor we opnieuw door het doolhof moesten navigeren. Het personeel was allesbehalve vriendelijk en er hing een gespannen sfeer tussen de dames bij de receptie en een of andere leidinggevende. Zelfs de barvrouw leek weinig zin te hebben en wilde liever naar huis. Kortom, dit hotel was voor mij een grote teleurstelling en lag ook te ver van het centrum van Londen. Misschien hadden we gewoon pech, maar ik zal hier niet snel meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een aangename verrassing, hoewel het niet helemaal voldoet aan de standaard van een viersterrenhotel. Ik geef het wel vier sterren vanwege de betaalbare prijs, de ruime en schone kamer, de rustige locatie en het heerlijke ontbijt dat ons positief heeft verrast. Een klein minpuntje was de douche, waar het water vooral langs de slang liep en de waterdruk wat aan de lage kant was. Als we langer dan één nacht hadden geboekt, had ik dit zeker aangekaart. Hoewel we te moe waren om foto's te maken, was de inrichting wel keurig verzorgd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben onlangs met school naar dit hotel geweest en verbleef samen met 2 vriendinnen in een gerenoveerde kamer helemaal beneden. Het bijzondere aan deze kamer was dat er geen raam aanwezig was, maar dit werd gecompenseerd met een foto van de Tower Bridge in een raamvormige fotolijst. De kamer was smaakvol ingericht en schoon, en voorzien van alle nodige faciliteiten zoals een waterkoker, servies, koffie en thee. De douche functioneerde goed en de dagelijkse schoonmaakservice met verse handdoeken was prettig. Echter, de kamer was wel een beetje warm en benauwd, ondanks de aanwezige airconditioning. In de openbare ruimtes en eetzalen waren de krukken en stoelen versleten en niet erg schoon, wat een minpuntje was. Gelukkig waren de openbare toiletten wel mooi en schoon. Het ontbijt was eenvoudig met toast en jam of melk met cornflakes. We hebben ook een keer in het hotel gedineerd met patat, sla en kip, wat geen culinair hoogstandje was, maar wel oké. Er moest voor de WiFi worden betaald en één medewerkster leek hier in eerste instantie moeite mee te hebben, wat wat vreemd was. Gelukkig was dit later geen probleem meer. De afstand tot het treinstation was ongeveer 10-15 minuten lopen, waarbij je een steile 'heuvel' moest trotseren. Een supermarkt was op ongeveer 5 minuten loopafstand te vinden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie toen we aankwamen en naar onze kamer werden gebracht. De foto's op de website lieten een prachtig hotel zien, maar de realiteit was anders. Onze kamer leek rechtstreeks uit de jaren 60 te komen, met vocht dat uit de muren sijpelde en tapijten die doorweekt en onverklaarbaar nat waren. De mini-tv leek elk moment uit elkaar te kunnen vallen en het bad was zo versleten dat het wit allang zwart was geworden. Voor ons gezin van vier, inclusief twee kinderen, was dit absoluut geen prettige ervaring. De bar sloot al om 23:00 uur en het personeel leek totaal niet gemotiveerd. Onvriendelijke medewerkers en een gebrek aan service zorgden ervoor dat ons verblijf nog onaangenamer werd. Pas nadat we dreigden uit te checken, kregen we een gerenoveerde kamer op een hogere verdieping aangeboden. Gelukkig was deze kamer wel schoon en comfortabel, maar het heeft ons extra moeten kosten. Het hotel leek mooie kamers te reserveren voor gasten die rechtstreeks boekten, terwijl de online boekingen terechtkwamen in de meest onaangename kamers. Dit beleid van discriminatie maakte ons verblijf nog wranger en we zullen hier zeker nooit meer terugkeren. Het lijkt erop dat dit hotel liever geld verdient aan ontevreden gasten dan aan het bieden van een kwalitatieve service. Wat een teleurstelling.



© 2007-2025 ReisChecker.nl