ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mercure London Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit was al mijn tweede verblijf hier en ik zou hier zeker weer verblijven. De ontvangst was erg prettig, vooral de dame bij de receptie vanochtend (20 maart) sprak me erg aan. Mijn kamer was brandschoon, met prachtige lakens en tapijt dat eruitzag alsof het nieuw was, hoewel deze verdieping nog niet was gerenoveerd. Ik verblijf vaak in hotels en de meeste 3-sterren hotels zijn niet zo mooi als deze. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed en het inchecken verliep snel. Het is makkelijk om bij het vliegveld te komen met een korte rit of de hoppa-bus voor £10 per nacht, wat het zeker waard is. Er is een grote Tesco op loopafstand. Ik hou niet van vliegveldeten, dus ik heb wat eten bij Tesco gekocht en dat in mijn kamer opgegeten. Ik was verrast dat ik geen vliegtuigen kon horen. Een ander heerlijk verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een prima optie voor een overnachting bij Gatwick. Met een handige shuttlebus die je snel en voordelig van en naar het hotel brengt, is het de ideale keuze voor een kort verblijf. Daarnaast is het ontbijt ook zeker het vermelden waard, van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer en het bed zijn op zich prima, maar de douche kan niet warmer dan 38 graden worden gedraaid en alles is niet echt schoon. Ook in het restaurant is er ruimte voor verbetering, vooral wat betreft het servies en de glazen. Het grootste minpunt voor mij was het ontbreken van glutenvrije opties. Hoewel deze opties wel op de lunch- en dinerkaart stonden, was de keuze voor het ontbijt beperkt tot yoghurt, champignons, tomaten, bacon en fruitsalade. Ik kreeg van een medewerker te horen dat ze dit zouden regelen, maar de volgende dag bleek er niets veranderd te zijn. De manager verklaarde dat ze dit nooit doen en dat de medewerker dat niet had mogen beloven. Hoewel er excuses werden aangeboden, was er geen enkele compensatie of inspanning voor klanttevredenheid. Toen ik aangaf dat er wel glutenvrije opties waren voor lunch en diner en ik verwachtte dat dit ook zou gelden voor het ontbijt, was het enige antwoord: "sorry voor het ongemak." Ik heb uiteindelijk op de laatste dag zelf mijn brood moeten kopen, wat me £9 kostte om te kunnen ontbijten zoals ik wilde. Geen goede ervaring en ik zal hier niet meer terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De hygiëne liet te wensen over in de kamer: er waren vlekken van onbekende oorsprong op de muur en op het hoofdbord van het bed, snot aangetroffen op het douchegordijn, een eenzame pluk haar op het nachtkastje en zowel de zeepdispensers als de airco filters waren leeg en stoffig. Daarnaast lekte de douchekop zoveel water dat de badkamervloer eronder nat werd. Als klap op de vuurpijl word je ook nog eens geconfronteerd met een ongastvrije parkeerkosten van 14 pond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel in de buurt van Gatwick Airport is echt top! Elke ochtend geniet je van een heerlijk Engels ontbijt en de kamers en bedden zijn super comfortabel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl