ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Millennium Mayfair

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verblijf van 5 nachten bij Millennium Knightsbridge was mijn ervaring een mix van verrassingen. De eerste 2 nachten werden doorgebracht in een bescheiden standaard kamer, geschikt voor de lichte reiziger, maar problematisch voor gasten met meerdere koffers. Gelukkig boden we een upgrade naar een suite aan, een ruime oase compleet met een eigen balkon. Na enig overleg met het management, kregen we een zeer genereus aanbod, wat onze ervaring enorm verbeterde. De suite was een verademing - ruim, vlekkeloos en gezellig. Het ontbijt was verrukkelijk en het personeel straalde behulpzaamheid en vriendelijkheid uit. Gelegen op een steenworp afstand van Harrods, was de locatie van het hotel werkelijk onverslaanbaar. Ik zou dit hotel van harte aanraden aan mijn medereizigers in Londen. Als frequente bezoeker van de stad hoop ik bij elk bezoek weer te kunnen profiteren van hun uitstekende tarieven. Millennium Knightsbridge biedt echt een topnotch service en ervaring die moeilijk te evenaren is!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring in een hotel was een regelrechte nachtmerrie. Ik had een kamer geboekt voor twee nachten tijdens een zakenreis, maar vertrok na slechts één slapeloze nacht. Bij het inchecken rond 19.00 uur viel meteen op hoe verouderd en versleten de kamer was. Het voelde allesbehalve luxueus, ondanks de vermeende 4-sterrenstatus. Ik probeerde mezelf ervan te overtuigen dat het maar voor twee nachten was en negeerde de gebreken. Helaas werd de situatie al snel onhoudbaar. Het geluid van de krachtige wind buiten was verschrikkelijk. Het leek alsof er een barst in het raam zat, waardoor de tocht naar binnen stroomde en de ramen hevig rammelden, zodat de gordijnen continu naar beneden gleden. Zelfs met oordopjes in en de tv op vol volume kon ik het lawaai niet buitensluiten. Om 1 uur 's nachts heb ik uiteindelijk de receptie gebeld na een slapeloze nacht. Ze beweerden dat ik in een van hun beste kamers verbleef en dat er pas om 8.00 uur de volgende ochtend een monteur beschikbaar zou zijn. Vertwijfeld accepteerde ik dit en wachtte geduldig. Toen de volgende ochtend aanbrak, was er nog steeds geen monteur te bekennen. Pogingen om de receptie te bereiken liepen op niets uit. Naast het lawaai was de kamer ijskoud door de tocht, werkte de verwarming niet en lieten de gordijnen al het licht binnen. Een hele nacht had ik geen oog dichtgedaan. Uiteindelijk was ik er helemaal klaar mee, pakte mijn spullen en verhuisde naar het Corona Hotel Best Western, een driesterrenhotel dat tot mijn verbazing veel rustiger en comfortabeler was. Hoewel ik op de tweede nacht geld verloor en extra kosten maakte voor het nieuwe hotel, was het de prijs waard om eindelijk wat te kunnen slapen. Dit nooit meer!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik heb hier kort overnacht en heb over het algemeen een prima ervaring gehad. De kamer was niet erg ruim en deed wat gedateerd aan, maar was wel comfortabel. Het personeel was vriendelijk, hoewel een beetje meer gastvrijheid geen kwaad had gekund. Mijn beoordeling van het hotel komt vooral door de staat van de koelkast. Het was ronduit vies (zie afbeelding), waardoor ik begon te twijfelen aan de algehele hygiëne van de kamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie in Sloanestreet en is eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer. De bedden zijn comfortabel en de kamers zijn keurig verzorgd. Het personeel is gastvrij en behulpzaam. Houd er wel rekening mee dat de prijs aan de hoge kant is en dat de brandveiligheid verbeterd kan worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig ogend, maar er is ruimte voor verbetering wat betreft de controle over het klimaat.



© 2007-2025 ReisChecker.nl