ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Express By Holiday Inn London- Newbury Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor een familiereünie hebben we een overnachting geboekt in dit hotel. De locatie en de zorgvuldige aandacht voor hygiëne in verband met Covid-19 speelden een grote rol in onze keuze voor dit hotel. We waarderen de organisatie met eenrichtingsverkeer, goed geplaatste borden en andere slimme maatregelen, zoals de pennenbakjes bij het in- en uitchecken om overdracht te voorkomen. Tijdens het ontbijt stonden er twee medewerkers paraat om bestellingen op te nemen en rond te lopen, zodat gasten een overzicht kregen van het beschikbare eten en drinken. Een lovenswaardige aanpak van Holiday Inn wat betreft Covid-maatregelen! Helaas heb ik maar 4 sterren gegeven, voornamelijk vanwege de eigenaardige parkeerindeling waarbij je via een andere parkeerplaats bij het hotel moet komen. De invalidenparkeerplaatsen waren niet duidelijk aangegeven, waardoor niet-gehandicapte gasten deze plekken innamen. Hierdoor ontstonden er wellicht veiligheidsproblemen door de ligging aan een drukke weg en de parkeerplaatsen die niet afgebakend waren door begroeiing. De kamers zijn ruim en efficiënt ingedeeld met eenvoudige maar functionele moderne voorzieningen. Alles was keurig en schoon, en naar mijn mening boden ze waar voor hun geld! Het enige minpuntje is dat je het geluid van regen goed hoort door de raambekleding, vooral 's nachts.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie van dit Holiday Inn is verrassend goed. Het ligt op een steenworp afstand van het Newbury Park metrostation, dat in minder dan 30 minuten van het centrum van Londen ligt (op de Central Line). Ideaal voor zowel zakelijke reizigers als automobilisten, aangezien het direct van de A12 af ligt. De kamers zijn ruim, rustig en voorzien van comfortabele bedden. Zelfs op de hogere verdiepingen is de WiFi goed. Naast het hotel bevindt zich een kleine M&S als optie voor eten als je niet in het restaurant wilt eten. Voor alle gasten is er een magnetron op de eerste verdieping beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een kort verblijf van aankomst op vrijdag 28 augustus tot dinsdagochtend, had ik eigenlijk gepland om twee weken te blijven. Gelukkig maar dat ik dat niet heb gedaan, want hier zijn wat pluspunten. De kamer was ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt, inclusief een lekker groot bed. De badkamer had een fatsoenlijke douche en genoeg ruimte voor toiletartikelen. Er was wifi en ontbijt inbegrepen. Maar dan nu de minder goede punten. Op zondag en maandagochtend stond ik in de rij voor het ontbijt en werd door een medewerker verteld om naar de andere kant te gaan waar stond dat er geen toegang was. Toen ik dat deed, zei een andere medewerker dat de rij daar stond. Toen ik probeerde uit te leggen wat ik was verteld door de eerste medewerker, begreep de tweede helaas niet veel Engels. Dit soort misverstanden zouden niet moeten gebeuren. Ik heb geen probleem met mensen die niet goed Engels spreken, maar als je in een hotel of vergelijkbare accommodatie werkt, moet je de basisbeginselen begrijpen. Ook bleef deze medewerker die niet goed Engels sprak naar me staren terwijl ik aan het eten was. Het andere negatieve punt was dat ik later op zondagochtend naar de receptie was gegaan om te vragen naar schoonmaak, waar ik een briefje kreeg waarop stond dat ik van tevoren een 4-uur durend tijdvak moest kiezen, wat logisch is, maar er stond niet op vermeld dat de schoonmaak tussen 9.00 en 13.00 uur was, iets wat ik te horen kreeg van de medewerker die ervan uitging dat ik dit al wist. Toen ik vroeg of ik de volgende dag (maandag) tussen 9.00 en 10.00 uur schoongemaakt kon worden, zei ze nee omdat het een 4-uur durend tijdvak moest zijn. Ik vroeg hoe ik dan een tijdvak van 4 uur moest kiezen als 9.00 tot 13.00 uur al 4 uur is. Toen negeerde ze me en sprak met de persoon achter me die ook de volgende dag schoongemaakt wilde worden. Hij vroeg om een tijdvak van een uur na 12.00 uur. Ik wachtte tot hij weg was omdat het niet zijn fout was maar die van het personeel. Ik sprak de medewerker aan vanwege het negeren van mij en het ongelijk behandelen ten opzichte van de man. Ik vloekte een beetje uit frustratie maar niet tegen iemand gericht. Vervolgens ging ik naar mijn kamer en toen ik terugkwam om de situatie op te lossen en excuses aan te bieden voor het vloeken, bood de medewerker haar excuses aan voor de oneerlijke behandeling en beloofde dat mijn kamer de volgende dag zou worden schoongemaakt op het door mij gewenste tijdstip. Dus ik dacht dat alles goed was, maar dinsdagochtend vertelde mijn maatschappelijk werker mij dat het hotelpersoneel wilde dat ik vertrok, ook al was de kwestie al opgelost. Dit heeft mij aangezet om deze recensie te schrijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit was onze eerste ervaring in dit hotel en over het algemeen waren we zeer tevreden. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. De kamer was comfortabel, maar kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Helaas waren de gordijnen versleten, wat de algehele uitstraling van de kamer beïnvloedde. Het grootste minpunt was het herhaaldelijke probleem met het toilet dat verstopt raakte. Dit is iets wat het hotel echt moet aanpakken en verbeteren. Ondanks deze kleine minpuntjes hebben we toch genoten van ons verblijf en overwegen we om in de toekomst terug te keren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een fantastisch hotel op een steenworp afstand van een McDonald's. Superhandig!



© 2007-2025 ReisChecker.nl