ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Dynasty

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit is zonder twijfel het meest afschuwelijke verblijf dat ik ooit heb meegemaakt. De hygiëne laat ernstig te wensen over, het personeel is allesbehalve behulpzaam en vriendelijk (afgezien van een paar uitzonderingen). We hebben ons verblijf hier voortijdig afgebroken en zijn elders onderdak gaan zoeken. Als het mogelijk was om negatieve sterren te geven, zou deze plek daar zeker voor in aanmerking komen. Er is duidelijk een dringende noodzaak aan renovatie, niet dat ik daar op tegen ben, maar de algehele vuiligheid is onacceptabel. Op de gangen van mijn verdieping en die erboven lag een dikke laag stof en spullen op het tapijt, dat dag na dag onaangeroerd bleef liggen. Tijdens mijn eerste ontbijt zweefden er talloze insecten rond en kropen er zelfs sommigen over het eten. In onze kamer was vrijwel elk oppervlak bedekt met een dikke laag vuil. Spinnenwebben sierden de hoeken op ooghoogte en daarboven, terwijl de lakens vol gaten zaten. De badkamer, geadverteerd met een bad, had er inderdaad een, maar zonder kranen om het te gebruiken. En de hygiënische staat ervan was zorgwekkend, om het zacht uit te drukken. Toen we om extra handdoeken en wat zeep vroegen (na ontdekking dat ze niet werden verstrekt), ontstond er een onnodig conflict met het personeel. In plaats van tegemoet te komen aan een eenvoudig verzoek, leken ze erop gebrand om discussies aan te gaan. De wifi, hoewel geadverteerd als beschikbaar, was vrijwel onbruikbaar in de kamers en alleen enigszins te ontvangen in de gangen. Een sympathieke technicus probeerde ons te helpen met een andere kamer die betere wifi-signalen zou moeten hebben, maar het probleem bleef hetzelfde: slechte verbinding en opnieuw een onhygiënische omgeving. En dan die verschrikkelijke insectenbeten. Na 9 nachten in Maleisië te hebben doorgebracht, werd ik pas hier gebeten. Grote rode vlekken bedekten mijn armen en benen, wat voor ons de druppel was. Na tussenkomst van een boekingsagent, die na het zien van foto's van de kamer direct actie ondernam, kregen we ons geld terug voor de resterende dagen en vertrokken we met afschuw. Zelfs als dit het laatste beschikbare verblijf in Kuala Lumpur zou zijn en het gratis zou worden aangeboden, zou ik nog steeds geen stap in dit hotel zetten. Het was werkelijk verschrikkelijk. Het enige positieve aspect dat ik kan noemen, is het prachtige uitzicht vanuit het raam. Maar mocht je aan de andere kant van het gebouw verblijven, zou je zelfs dat niet kunnen waarderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel heeft een uitstekende ligging met gemakkelijke toegang tot alle belangrijke bezienswaardigheden in de stad. Helaas was het zwembad tijdens mijn verblijf niet beschikbaar, wat een teleurstelling was. De kamer, met uitzondering van het toilet dat wat verbetering nodig heeft, had kamer 2506 geen sanitair en droeg sporen van verouderd meubilair uit de jaren '90. Het hotelaanbod was beperkt, maar het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Voor gasten met een laaggelegen auto is het echter belangrijk om op te letten voor gladde plekken en oneffenheden op het terrein. Over het algemeen heeft het hotel veel potentieel, maar zou een renovatie kunnen gebruiken om de accommodatie te updaten en de ervaring van de gasten te verbeteren. Een groot pluspunt is de nabijheid van het IPD Sentul ziekenhuis, wat handig kan zijn voor gasten die medische hulp nodig hebben.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kameromstandigheden zijn prima, maar de voorzieningen zijn wat karig - er ontbrak zelfs zeep en de shampoo en badgel waren van matige kwaliteit. Het ontbijt is redelijk, maar er zijn zeker verbeterpunten mogelijk. De maaltijden die via roomservice besteld kunnen worden, zijn aan de prijzige kant; we hebben het niet uitgeprobeerd omdat elders beter eten te vinden is voor een lagere prijs. Gelukkig is de roomservice wel snel. Over het algemeen was het een positieve ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is gunstig en de kamer is lekker ruim, maar het tapijt voelde oud en kleverig aan. De badkamer was ook niet al te fris en er waren maar weinig toiletartikelen, slechts 2 ronde stukken zeep. Bovendien ontbrak het aan vloeipapier en toiletpapier. Het hotel zou zijn standaard als toonaangevende speler in de hospitalitybranche moeten handhaven, aangezien zelfs sommige budgethotels betere service bieden tegen een meer betaalbare prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel laat veel te wensen over, helaas.



© 2007-2025 ReisChecker.nl