ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Villa Del Palmar Flamingos Beach Resort & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf in een ander hotel werden we vanaf het vliegveld benaderd door vertegenwoordigers ​​die ons uitnodigden om hun faciliteiten te bekijken voor een mogelijke toekomstige reis. Ze boden ons korting aan voor een walvisspotexcursie, wat uiteindelijk onze motivatie was om in te gaan op hun aanbod. Toen we op de afgesproken dag arriveerden, werden we meegenomen naar een snel ontbijtbuffet, waarbij ons werd verteld dat we het slechts één keer konden opscheppen vanwege beperkte tijd. Terwijl we aten, waren de verkopers erg vriendelijk, maar we raakten al snel geïrriteerd toen ze ons probeerden over te halen om een partnerschap aan te gaan of een timeshare te kopen. We besloten beleefd te weigeren, ook al bleven ze ons cijfers presenteren en onbeleefd doorvragen. Ondanks onze duidelijke desinteresse bleven ze aandringen en werden we van de ene naar de andere verkoper doorverwezen, die zelfs ons inkomen ter sprake brachten in een poging ons te overtuigen. Toen ik me niet lekker voelde, reageerde een van hen sceptisch en bood aan me naar de hotelapotheek te brengen. Uiteindelijk maakten we duidelijk dat we al meer tijd hadden besteed dan afgesproken en vertrokken we, nadat we de beloofde korting hadden ontvangen van een ander bedrijf. Het hoogtepunt van alles was echter dat we uiteindelijk wel walvissen hebben gezien, ondanks de opdringerige verkooppogingen van maar liefst 5 verschillende mensen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het boeken van een all-inclusive reis zijn voor ons de drie belangrijkste aspecten het eten, de faciliteiten en de service. Laten we beginnen met het sterkste punt. Flamingos heeft vier eetgelegenheden ter plaatse die op verschillende tijdstippen van de dag open zijn en een gevarieerd menu bieden. Het eten was heerlijk, de keuzes waren uitgebreid en de kwaliteit was top. Als je een fijnproever bent, zul je hier zeker tevreden zijn. Het personeel was vriendelijk en attent. Wat betreft de faciliteiten voor mijn gezin, lieten deze te wensen over. De website beloofde tal van leuke activiteiten, maar bij aankomst bleken de aangeboden activiteiten voornamelijk gericht te zijn op Zumba, watertraining en yoga, wat niet echt gezinsvriendelijk was. Het zwembad was prachtig en niet overvol, maar de activiteiten misten die gezinsvriendelijke sfeer. Helaas viel de kwaliteit van de service tegen. Wanneer je $3.500 betaalt voor een hotelverblijf, verwacht je een vlekkeloze en gastvrije ervaring vanaf het begin tot het einde. Bij aankomst op de luchthaven deden de hotelpersoneelsleden alsof ze bij het aanbevolen autoverhuurbedrijf werkten en probeerden ons vervolgens in te schrijven voor een timeshare-presentatie. Dit vertroebelde onze aankomstervaring. De toegewezen conciërge was vriendelijk maar slaagde er niet in om onze drie familiekamers bij elkaar te plaatsen, ondanks eerdere verzekeringen. Ook het verkrijgen van all-inclusive service verliep moeizaam, met vertragingen en onduidelijkheden bij het verkrijgen van de nodige polsbandjes en benodigdheden voor onze kamers. Het gebrek aan consistente klantenservice en miscommunicatie bleven een rode draad gedurende ons verblijf. Kortom, Flamingos was een schoon en mooi hotel, maar er is duidelijk ruimte voor verbetering op het gebied van klantenservice en consistentie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf was fantastisch! De kamers waren brandschoon en het personeel bood uitstekende service. We raden deze accommodatie van harte aan vanwege de attente service, de geweldige voorzieningen en het prachtige uitzicht. Je krijgt zeker waar voor je geld. Probeer rechtstreeks via het hotelnummer te boeken voor speciale aanbiedingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers zijn prima in orde, schoon en modern, en de roomservice is uitstekend verzorgd. Helaas liet de service te wensen over. Het personeel bij het zwembad was onbeleefd en arrogant, en het duurde lang voordat ze onze drankjes kwamen brengen. Het leek alsof ze niet echt geïnteresseerd waren in het verzorgen van onze bestellingen. Daarom moesten we uiteindelijk zelf naar de bar gaan om onze drankjes op te halen. Dit in tegenstelling tot onze ervaring bij Villa la Valencia in Cabo, waar het personeel regelmatig langskwam om te vragen of we iets nodig hadden en onze drankjes bracht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik bezocht deze locatie om de faciliteiten te verkennen en een presentatie over de verkoop bij te wonen. Het personeel was over het algemeen behulpzaam, hoewel soms moeilijk te vinden. De kamers waren prachtig en dicht bij het strand gelegen. Na een geweldige overnachting bij het Marriott was mijn verwachting hooggespannen voor deze villa. Tijdens de presentatie had ik een gesprek met Diego, die openstond voor mijn suggesties en beloofde eventuele verbeteringen door te voeren. Ik overwoog serieus om een resort-eenheid hier aan te schaffen. Vooral de bootbestuurder voor het parasailen maakte indruk op me, en ook de spa en massage faciliteiten waren heel aangenaam.



© 2007-2025 ReisChecker.nl