ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Comfort Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De service, ligging en beveiliging springen er echt uit. De kamers zijn oké, maar kunnen wel beter schoongemaakt worden. Jammer genoeg wordt het ontbijt niet regelmatig aangevuld en is er geen koffie beschikbaar bij de receptie. Daarnaast kon de TV in mijn kamer niet goed worden afgestemd. Al met al was het een beetje teleurstellend. Het personeel verdient echter wel een groot compliment. Toch zou het hogere management beter moeten opletten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel scoort hoog, vooral vanwege de gunstige locatie die het biedt als alternatief voor bekende ketens zoals Ibis, Novotel en Safi. Het internet is snel en het ontbijtbuffet, hoewel eenvoudig, is van goede kwaliteit. Echter, de fitnessruimte is teleurstellend: het wordt geadverteerd als een volwaardige faciliteit, maar in werkelijkheid is het niet meer dan een kleine kamer met slechts een loopband en een hometrainer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel is veranderd van wat het ooit was. Vroeger werden gasten begroet door vriendelijke en ervaren medewerkers bij de receptie. Nu is het personeel onbeschoft, onbereikbaar en lijkt altijd geïrriteerd. Reserveringen worden niet gerespecteerd, en het restaurantpersoneel maakt veel fouten. De kamers waren eerder strak en zakelijk, met handige voorzieningen. Er stonden snackautomaten, koekjes en ijsmachines voor het grijpen. Jammer genoeg zijn deze verdwenen, net als de toeristische brochures bij de ingang. Dit alles wijst op een gebrek aan goed management en vriendelijk en goed opgeleid personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hebben dit hotel al meerdere keren bezocht als familie. Bij ons recente bezoek in november 2024 konden ze onze reservering via Expedia niet vinden en moesten we ter plekke betalen voor de kamer. Vervolgens heeft Expedia ons ook nog extra kosten in rekening gebracht, waardoor we uiteindelijk dubbel moesten betalen voor één nacht. Het hotel nam hier geen verantwoordelijkheid voor. Het is jammer dat na jaren van goede ervaringen, deze situatie is voorgevallen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie van het hotel is prachtig en de kamers zijn stijlvol ingericht. Echter, de manier waarop het receptiepersoneel je behandelt is ronduit teleurstellend. Voordat ze je zelfs maar begroeten met een goedemorgen of goedenacht, vragen ze op een nogal neerbuigende toon of je een reservering hebt, alsof je om toestemming moet vragen om überhaupt te mogen blijven. Gelukkig was het ontbijt wel van goede kwaliteit, afgezien van het sinaasappelsap waar duidelijk te veel water aan toegevoegd was. Ondanks deze minpunten, zal ik toch voor mijn werk in San Pedro in dit hotel verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl