ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Camino Real

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van dit hotel is echt top! Hoewel de service overall goed is, is het wel opvallend dat ze niet elke dag schoonmaken. Soms komen ze onverwachts je kamer binnen en laten ze stiekem een markering achter. De krakende houten vloeren in de gangen voegen wel wat nostalgische charme toe, maar geven ook de leeftijd van het gebouw prijs. Gelukkig maakt het heerlijke ontbijt veel goed!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Over het algemeen is de service prima, maar de faciliteiten zijn verouderd en worden slecht onderhouden. De lift is vaak buiten gebruik en het is ongemakkelijk om de trappen te nemen. Toen ik op de vijfde verdieping verbleef, was de kamer vies bij aankomst en leek de douche niet schoongemaakt te zijn na gebruik. Bovendien is fooi verplicht bij alles wat je bestelt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het restaurant is prijzig en de verrassingskosten stapelen zich op. Toen ik vroeg of ik mijn groenten kon ruilen voor rijst, stemde de serveerster in, maar het bleek later dat ik 50 pesos extra moest betalen. Een vergelijkbaar verhaal met mijn vrouw haar pasta, waarbij 80 pesos werden toegevoegd voor slechts drie kipballetjes. De sfeer is kil en onpersoonlijk, met serveersters die ronddwalen zonder echt op te letten. Vies servies blijft op tafel staan tot je er iets van zegt. Bij binnenkomst word je begroet met norsheid, en het is frustrerend dat er geen andere eetgelegenheden in de buurt zijn. Een auto is echt een must, aangezien er geen restaurants op loopafstand liggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat veel te wensen over. De verwaarloosde sfeer is duidelijk zichtbaar in de slechte service en de houding van de manager. Men lijkt onverschillig tegenover klachten en doet weinig moeite om problemen op te lossen. De kamerfaciliteiten zijn onbetrouwbaar en vaak ontoereikend. Van vieze badkamers tot niet-functionerende apparatuur in de sportschool, het doet afbreuk aan het verblijf. Zelfs kleine details zoals rokerige liften en onbeschofte receptionisten dragen bij aan de teleurstelling. Het gebrek aan hygiëne en aandacht voor gasten maakt het moeilijk om hier terug te keren, ondanks eerdere bezoeken. Het gevoel dat er meer aandacht wordt besteed aan winst dan aan klanttevredenheid is overduidelijk in elk aspect van het verblijf. Al met al een teleurstellende ervaring die ik niet zou aanbevelen aan andere reizigers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De foto's van het hotel geven een vertekend beeld, aangezien de accommodatie enigszins gedateerd is. Gelukkig is de ligging top, met een overvloed aan eetgelegenheden en winkels in de buurt. Bij aankomst in onze kamer merkten we dat de airconditioning water lekte, waardoor er een plas op het tapijt ontstond. Ondanks de snelle reactie van het onderhoudsteam duurde het lang voordat het probleem verholpen was en we naar onze kamer konden. Pas na herhaaldelijk verzoek werden we verplaatst naar een andere kamer, waar vervolgens bleek dat de wifi niet goed werkte op de bovenste verdiepingen. Helaas voldeed ons verblijf niet aan de verwachtingen die waren geschept door de reclame als zijnde moderner en functioneler. Hoewel het personeel bij de receptie en het onderhoudsteam hun best deden, lijken deze problemen meer structureel en liggen ze op het bord van het hotelmanagement. Let op: de geluidsisolatie van de muren is minimaal. Al met al was ons verblijf gewoon redelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl