ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hacienda El Santuario

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik geniet echt van de rust en stilte hier, ver weg van de drukte en hectiek van de stad. Het lijkt me heerlijk om mijn dagen door te brengen in San Miguel de Allende en hier mijn pensioen door te brengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een magische ervaring in het hart van de stad Dit hotel is een ware oase voor reizigers die op zoek zijn naar luxe en cultuur op één plek. Bij binnenkomst in de lobby word je niet alleen hartelijk ontvangen, maar ook omringd door een unieke kunstcollectie die zijn gelijke niet kent. Het interieur is een perfecte mix van klassiek en modern, met oog voor elk detail. Het voelt niet zomaar als een hotel, maar eerder als een kunstgalerij waar elke ruimte iets bijzonders onthult. De panoramische uitzichten zijn adembenemend. Of je nu uitkijkt over de stad, een icoon of een pittoresk landschap, elk raam biedt een ansichtkaartwaardig beeld dat je verblijf naar een hoger niveau tilt. Genieten van de zonsondergang vanuit mijn kamer was een ervaring op zich; het licht dat op de stad scheen was werkelijk prachtig. De service is van topkwaliteit. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en aan al je wensen te voldoen. Of het nu gaat om lokale tips of snelle roomservice, ze gaan net dat stapje verder. Dit hotel hecht duidelijk waarde aan zowel esthetiek als gastvrijheid. Of je nu van kunst houdt, een luxeleven leidt of simpelweg goede service weet te waarderen: dit hotel is een parel. Hier verblijven voelt als een betoverende reis naar een wereld van schoonheid en comfort, midden in het kloppende hart van de stad. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens onze eerste dagen in het hotel hadden we problemen met de warmwatervoorziening, maar dit werd gelukkig snel opgelost. De kamers en het hotel zelf zijn prachtig ingericht en de algehele service is uitstekend. Helaas liet het restaurant te wensen over. Hoewel er slechts twee tafels bezet waren, duurde het maar liefst anderhalf uur voordat we onze bestelling kregen. We moesten herhaaldelijk simpel verzoeken doen voor basisbenodigdheden zoals water, koffie en broodjes. Uiteindelijk hebben we zelfs onze koffie moeten pakken omdat de ober niet aanwezig was. Ik zou dus niet aanbevelen om daar te ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb genoten van het eten, maar er was één ding dat mijn ervaring een beetje verpestte. De serveerster, Cristina, noemde het exacte bedrag van de fooi die ik zou moeten achterlaten, wat ik een ongebruikelijke ervaring vond voor een lunchbezoek. Het zette me een beetje in verlegenheid en deed me twijfelen of ik wel een fooi zou geven. Ondanks dit voorval, zou ik graag terugkomen naar deze plek en wellicht een gesprek aangaan met de manager hierover.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf van 3 nachten in dit hotel was verre van aangenaam. Hoewel we hoopvol waren door enkele positieve recensies, bleek de werkelijkheid een grote tegenvaller te zijn. De foto's op de website gaven een vertekend beeld van de werkelijkheid, met kamers die enkel lijken te stralen door groothoeklenzen. Het personeel kampte met een taalbarrière en communicatie was bijna onbestaand. Het restaurant stelde teleur en het ontbijt was armzalig - we besloten zelfs om hier niet te eten na een snelle blik in de eetzaal en de ervaring van andere gasten. Verschillende problemen deden zich voor tijdens ons verblijf: 1. De prijs-kwaliteitverhouding was ver te zoeken, met faciliteiten en comfort die meer leken op een tweesterrenhotel voor de prijs van een viersterrenaccommodatie. 2. De kamers bleken veel kleiner dan voorgesteld op de website. 3. Het ontbijt was duur voor wat het aanbood. De keuken leek onderbezet met slechts één persoon die voedsel opdiende vanuit de voorraadkast. 4. De waterdruk was laag en het duurde lang voor warm water beschikbaar was. 5. Het ontbreken van een toiletborstel maakte het schoonmaken van het toilet na gebruik onmogelijk. 6. Een overdaad aan 'artistieke' rommel zorgde voor een luidruchtige en disharmonische sfeer in het hotel. 7. Het diverse kamerontwerp werd overschaduwd door geluidsoverlast van buitenaf en de kunstwerken in de kamers. 8. Het huishoudelijk personeel liet lakens en kussens vochtig achter door overmatig gebruik van ontsmettingsmiddel. 9. Het onvermogen van het receptiepersoneel om Engels te spreken en gebrek aan training in klantvriendelijkheid maakte communicatie moeilijk. 10. Door de taalbarrière waren de medewerkers niet in staat om advies te geven over bezienswaardigheden of restaurants. Al met al was ons verblijf een grote teleurstelling en we raden dit hotel niet aan. Er zijn andere hotels met een betere locatie en service beschikbaar. Na het lezen van beoordelingen over diefstallen, hebben we er ook op gelet geen waardevolle spullen achter te laten in de kamer.



© 2007-2025 ReisChecker.nl