ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was heel gastvrij en de kamer was keurig in orde. Helaas waren er twee teleurstellingen tijdens ons verblijf. Het zwembad was onverwacht ijskoud en de sauna bleek niet in gebruik te zijn. Daarbij kwam ook nog eens een verrassend hoge parkeerkosten van 19 euro!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Verschrikkelijke ervaring in dit hotel Blijf hier weg! Ik verbleef hier voor een cursus en ontdekte al snel dat de drankjes aan de bar belachelijk duur waren en dat het barpersoneel niet aan de standaard voldeed. Het vinden van personeel dat Nederlands sprak was een hele opgave. Hoewel ik zelf geen liefhebber van ontbijt ben, liet ook het ontbijt te wensen over. Zelfs na klachten bleef het avondbuffet koud, en de volgende dag was het niet anders. Tijdens de cursus hoorde ik dat er een week eerder ook al klachten waren ingediend, maar er werd niets aan gedaan. Kortom, ik zal hier nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit Ramada hotel van Wyndham, vlakbij Schiphol Airport, biedt mogelijkheden voor lang parkeren. Ondanks dat ik mijn kamer met punten betaalde, kreeg ik een upgrade aangeboden. De korte tijd dat ik in de kamer doorbracht, maakte grote indruk. De kamer of suite was prachtig ingericht en goed geïsoleerd, waardoor het geluid van vliegtuigen minimaal was. Een persoonlijk welkomstkaartje met de hand geschreven tekst wordt altijd gewaardeerd. Bovendien was de Nespresso-koffie op de kamer een aangename verrassing waar ik erg blij mee was. Kortom, mijn verblijf was uiterst plezierig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was op zich prima, maar leek ontworpen met slechts één persoon in gedachten: er stond één normale stoel, één stoel die leek op een bureaustoel en slechts één waterglas. In de badkamer waren er duidelijke bruine vlekken te zien van eerdere lekkages aan het plafond. De airconditioning was nogal luidruchtig en wanneer deze uitgeschakeld was, bleef het storende gezoem van de ventilator constant aanwezig (ongeveer 40 dB?). Hoewel het hotel op hun website adverteerde met een sauna en zwembad, waren deze al een tijd gesloten. Verder was er in de directe omgeving van het hotel weinig tot niets te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De hotelkamer liet veel te wensen over: vlekken op de muur, schimmel in de badkuip, een smerig rooster van de airco en zelfs een grote kier onder de deur die voor veel lawaai zorgde. Om de paar minuten ging er een hinderlijk alarm af en het restaurant opende pas om 18:00 uur, wat niet handig was. Daarnaast was er geen koelkastje op de kamer, wat wel prettig was geweest met de warme temperaturen. Het personeel was onbehulpzaam en onvriendelijk, met schoonmaaksters die zelfs om 18:00 uur nog aan het werk waren en geen groet beantwoordden. Het hotel rekende kosten voor de pendeldienst en had zelfs een 1,5 uur durende pauze in de ochtend waarop er geen pendeldienst beschikbaar was - precies wanneer mensen vaak naar Schiphol moeten. Al met al was dit mijn eerste en laatste verblijf hier. Het is verbazingwekkend dat dit als een 4-sterrenhotel wordt bestempeld - het was nauwelijks 2 sterren waard. Een dure les geleerd door hier te verblijven.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl