ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palm Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf van 3 nachten werden we zeer goed verzorgd door het attente personeel. Ze waren bijzonder behulpzaam en deden er alles aan om eventuele problemen op te lossen. Op Pink Sand Beach, op slechts een korte wandeling naar rechts na de hoofdingang, vonden we een ruime keuze aan ligstoelen en parasols exclusief voor gasten, herkenbaar aan de opvallende oranje paraplu's. Vergeet niet om ook om strandlakens te vragen, deze zijn gratis beschikbaar gesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze plek is verre van een gastvrij hotel; het voelt eerder als een wanhopig noodopvangcentrum. Tijdens ons verblijf van 9 dagen, hebben we maar liefst 4 dagen zonder water gezeten, wat betekent geen mogelijkheid om te douchen of naar het toilet te gaan. En als er al water was, kwam het er slechts met moeite uit druppelen. Alsof dat nog niet genoeg was, werden de bedden in de afgelopen twee dagen niet eens opgemaakt, bleven de handdoeken onverschoond en was er zelfs geen drinkwater voorhanden. De prijs die wordt gevraagd voor deze erbarmelijke accommodatie staat absoluut niet in verhouding tot wat er geboden wordt. Een terugkeer hier is voor ons dan ook zeer onwaarschijnlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als je de kans hebt, kies dan ergens anders om te verblijven. Het hotel was over het algemeen redelijk schoon en het personeel bij de receptie was vriendelijk. Helaas was de kamer teleurstellend karig ingericht met slechts een bed, stoel en dressoir. Het ontbrak aan basisvoorzieningen zoals nachtkastjes, handdoekhaken en een toiletpapierhouder. De verlichting was schaars met slechts één bovenlicht en een lamp die vreemde geluiden maakte. De horren waren gescheurd en er was zelfs een gebroken raamkruk. De jaloezieën vielen letterlijk op de grond toen we ze wilden sluiten, omdat ze loszaten. De douche gaf enkel lauw water. Wel waren de toiletartikelen leuk, was er een ruime kast aanwezig en was de locatie goed. Op het strand waren een paar ligstoelen en parasols voor de gasten, maar helaas waren deze tijdens ons verblijf voornamelijk bezet, vooral door een gast die volledig naakt was. Bovendien maken hanen je al om 4 uur 's ochtends wakker. Ik verbleef twee nachten en was opgelucht om te vertrekken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het terrein van dit resort wordt goed bijgehouden en dit komt overeen met wat je zou verwachten voor deze prijsklasse. Het personeel dat we tegenkwamen was overwegend vriendelijk, zelfs tegenover ons als lokale bezoekers, wat een aangename verrassing was. Onze ervaring met het personeel van Royal Palm was positief, omdat ze ons behandelden als echte gasten, ondanks dat we uit de buurt kwamen. We verbleven in een eenvoudige kamer met een groter bed dan standaard, maar het meubilair begon duidelijk tekenen van slijtage te vertonen. Gelukkig was de kamer zelf zeer schoon, wat voor ons het belangrijkste was. Het sanitair vertoonde echter wat roestplekken en er leek een onaangename geur uit de afvoer te komen, mogelijk veroorzaakt door achtergebleven water van een vorige douche, verborgen onder het badkamertapijt. De locatie van het resort is gunstig, met een supermarkt, geldautomaat en slijterij op minder dan vijf minuten lopen van de lobby. De algemeen directeur was heel benaderbaar en zorgde ervoor dat we bij eventuele problemen bij hem terecht konden. Royal Palm is een prima keuze voor reizigers met een beperkt budget die de kamer voornamelijk gebruiken om te slapen. Hoewel de kamers op de lagere niveaus geen magnetron hebben, beschikten we wel over een ruime kast, een mini-koelkast en een 32-inch tv met een werkende Amazon Firestick. Het resort biedt vriendelijk personeel en een budgetvriendelijke optie, maar kampt met verouderd meubilair, armaturen en sanitair.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring bij deze accommodatie was ronduit verschrikkelijk. Het leek alsof de stroom continu uitviel, wat resulteerde in een gebrek aan telefoonverbinding, geen stromend water voor toiletgebruik of handen wassen, en geen toegang tot televisie. De kamers waren ongelooflijk smerig, lawaaierig en verre van rustgevend. Het management, voornamelijk Kevin Grant, liet ook veel te wensen over. Het is duidelijk dat ze tekortschoten op het gebied van klantenservice. Ik raad Royal Palm ten zeerste aan om iemand aan te nemen die wel weet hoe ze gasten moeten behandelen. Ik hoop dat deze informatie jou kan helpen bij het maken van een weloverwogen keuze voordat je hier boekt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl