ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Meridien

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hadden hoge verwachtingen van deze accommodatie in Noumea, maar helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. Hoewel de suite prachtig was, was het teleurstellend dat we zelf om koffie en thee moesten vragen, vooral omdat we voor 5 dagen hadden geboekt. Gelukkig was de conciërge vriendelijk en behulpzaam. Jammer genoeg was er geen restaurant voor avonddiners, waardoor we buiten de deur moesten eten, waar het na 19.00 uur uitgestorven was. Het ontbijtbuffet was ook een tegenvaller, gezien de hoge prijs die we betaalden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik adviseer dit restaurant ten zeerste, zelfs als je niet verblijft in het hotel, kun je er toch genieten. De menukaart is ongecompliceerd maar toch zeer doeltreffend, met een uitgebreide selectie aan gerechten. Het eten is echt voedzaam. Absoluut een aanrader! En niet te vergeten: het prachtige uitzicht op zee is echt een bonus!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service in de faré was echt ondermaats. We hebben 20 minuten gewacht voordat we de menukaart kregen, terwijl het niet eens druk was. Na nog eens 30 extra minuten hebben we uiteindelijk zelf aan de bar moeten bestellen, omdat de serveersters te druk waren met hun menukaarten rond te laten slingeren. Toen de serveerster eindelijk onze cocktails bracht, zei ze dat ze terug zou komen met de pinda's... maar ze vergat blijkbaar te vermelden welke dag en welk tijdstip, want we hebben ze nooit gezien. Het betalen verliep daarentegen wel erg snel. Nadat we beleefd hadden opgemerkt dat we nooit onze pinda's hadden gekregen, bood de serveerster heel "vriendelijk" en grappend aan om ze mee te nemen... dus blijkbaar is het normaal en grappig om niet fatsoenlijk te werken. Gezien de prijs die we voor onze drankjes hebben betaald, vinden we dat we recht hebben op een fatsoenlijke service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op het eerste gezicht lijkt dit hotel misschien wel luxe, maar schijn bedriegt. Ondanks enkele positieve punten, zoals de geweldige locatie en vriendelijke personeelsleden, viel ons verblijf tegen. De uitstraling van het hotel liet te wensen over: de inrichting was gedateerd en smakeloos, en sommige medewerkers leken geïrriteerd door onze aanwezigheid. Daarnaast waren er enkele tekortkomingen die niet thuishoren in een vijfsterrenaccommodatie, zoals de afwezigheid van een minibar en de matrassen op het strand die bedekt waren met vogelpoep. Bovendien was het ontbijt teleurstellend en waren de restaurants gesloten tijdens ons verblijf. Het toppunt van onbeschoftheid? Het feit dat we al om 12.04 uur werden gebeld om uit te checken, terwijl we nog tot 12.00 uur de tijd hadden. Kortom, de prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is ver te zoeken en ik zal het dan ook niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou deze plek zeker vermijden. Het is verre van een 5-sterrenresort. Bij aankomst in mijn eerste kamer trof ik bijtende insecten in het bed aan en moest ik 's nachts verzoeken om van kamer te veranderen. Ik ben nu bedekt met beten. Op dit moment hebben ze geen fitnessruimte en geen dag-spa - iets wat je trouwens niet van tevoren zou weten. Het snorkelen voor het hotel stelde teleur. Het ontbijtbuffet is bijna oneetbaar. De ontbijtgranen zijn oud en het fruit ziet eruit/smaakt alsof het al dagen oud is. Kortom, absoluut niet de moeite waard voor het betaalde bedrag, de locatie is het enige lichtpuntje.



© 2007-2025 ReisChecker.nl