ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Mouradi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ik ben net terug van een geweldige vakantie en heb echt genoten! De locatie was top, het eten heerlijk, het personeel ontzettend vriendelijk, de zwembaden waren leuk en het animatieteam was geweldig! Misschien zouden de kamers een opfrisbeurt kunnen gebruiken, maar ze waren prima. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Wij zullen zeker nog eens teruggaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service2

Recent zijn wij teruggekeerd van een vakantie in Hotel El Mouradi Hammamet in Tunesië, die helaas als teleurstellend ervaren is. Ondanks dat we doorgaans vrij genuanceerd zijn in onze oordelen over eten, hotels, service, enzovoort, moeten we nu eerlijk zeggen... dit gaan we niet meer doen. Slechts 3 van de 10 personeelsleden waren vriendelijk en behulpzaam als je iets vroeg. De rest kon geen glimlach opbrengen. Het leek alsof het personeel alleen in beweging kwam als je ze geld gaf. Het eten was voor ons allebei een afknapper en heeft ons deze week ziek gemaakt. Zelfs nadat we voorzichtig waren met kraanwater, (schep)ijs, kip en eieren. Een positief punt was de ruime hotelkamer, maar helaas was de badkamer niet schoon. Er zaten zelfs bloedspetters op de muur van de vorige gasten. Wel kregen we elke dag een fles drinkwater op de kamer. Er waren tal van andere kleine zaken die ervoor zorgden dat deze vakantie niet voldeed aan onze verwachtingen. Voor ons geen herhaling van deze ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Hoewel dit hotel wordt geadverteerd als 5-sterren, is het in werkelijkheid niet meer dan een 2-sterrenervaring. De kamers zijn duidelijk gedateerd en het personeel laat te wensen over wat betreft vriendelijkheid en service. Een incident waarbij ik frietjes bestelde bij de snackbar en ontdekte dat ze simpelweg werden opgewarmd in de oven was tekenend. Het eten is eentonig en smakeloos, met weinig variatie. Bovendien ontbraken veel van de drankjes die op de all-inclusive kaart stonden. Het zwembad kampt met een probleem van veel vliegen en er zijn simpelweg te weinig strandbedden beschikbaar. Kortom, teleurstellend op vele fronten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

Bij aankomst bleek dat het hotel verdeeld was in twee secties: een 4-sterrengedeelte en een 5-sterrengedeelte, wat een verrassing was aangezien dit niet van tevoren was gecommuniceerd. Na wat verwarring vonden we uiteindelijk ons plekje in het 4-sterrengedeelte, dat overigens prima was. De kamers waren ruim en schoon, al was het eten niet spectaculair - maar daar ben ik misschien ook wat kritisch in. Gelukkig was er altijd wel iets wat ik lekker vond. Het zwembad was echt prachtig en het strand lag slechts op 100 meter aan de overkant van de weg. De (nieuwe) Medina was ook makkelijk te bereiken op zo'n 500 meter afstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel heeft duidelijk een gebrek aan hygiëne. De ramen zijn zo vies dat je er amper doorheen kunt kijken en de vloer bij het zwembad lijkt nooit schoongemaakt te worden. Overal zie je volle prullenbakken die wemelen van de vliegen, zowel bij de bar als op de tafels en in de hal. Bovendien ontbreken er buiten zitjes en is het personeel niet bepaald vriendelijk, met uitzondering van de medewerkers in de eetzaal. Dit was voor ons echt een eenmalig verblijf.





© 2007-2025 ReisChecker.nl