ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Mouradi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ik ben net terug van een geweldige vakantie en heb echt genoten! De locatie was top, het eten heerlijk, het personeel ontzettend vriendelijk, de zwembaden waren leuk en het animatieteam was geweldig! Misschien zouden de kamers een opfrisbeurt kunnen gebruiken, maar ze waren prima. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Wij zullen zeker nog eens teruggaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service2

Recent zijn wij teruggekeerd van een vakantie in Hotel El Mouradi Hammamet in Tunesië, die helaas als teleurstellend ervaren is. Ondanks dat we doorgaans vrij genuanceerd zijn in onze oordelen over eten, hotels, service, enzovoort, moeten we nu eerlijk zeggen... dit gaan we niet meer doen. Slechts 3 van de 10 personeelsleden waren vriendelijk en behulpzaam als je iets vroeg. De rest kon geen glimlach opbrengen. Het leek alsof het personeel alleen in beweging kwam als je ze geld gaf. Het eten was voor ons allebei een afknapper en heeft ons deze week ziek gemaakt. Zelfs nadat we voorzichtig waren met kraanwater, (schep)ijs, kip en eieren. Een positief punt was de ruime hotelkamer, maar helaas was de badkamer niet schoon. Er zaten zelfs bloedspetters op de muur van de vorige gasten. Wel kregen we elke dag een fles drinkwater op de kamer. Er waren tal van andere kleine zaken die ervoor zorgden dat deze vakantie niet voldeed aan onze verwachtingen. Voor ons geen herhaling van deze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Hoewel dit hotel wordt geadverteerd als 5-sterren, is het in werkelijkheid niet meer dan een 2-sterrenervaring. De kamers zijn duidelijk gedateerd en het personeel laat te wensen over wat betreft vriendelijkheid en service. Een incident waarbij ik frietjes bestelde bij de snackbar en ontdekte dat ze simpelweg werden opgewarmd in de oven was tekenend. Het eten is eentonig en smakeloos, met weinig variatie. Bovendien ontbraken veel van de drankjes die op de all-inclusive kaart stonden. Het zwembad kampt met een probleem van veel vliegen en er zijn simpelweg te weinig strandbedden beschikbaar. Kortom, teleurstellend op vele fronten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7

Bij aankomst bleek dat het hotel verdeeld was in twee secties: een 4-sterrengedeelte en een 5-sterrengedeelte, wat een verrassing was aangezien dit niet van tevoren was gecommuniceerd. Na wat verwarring vonden we uiteindelijk ons plekje in het 4-sterrengedeelte, dat overigens prima was. De kamers waren ruim en schoon, al was het eten niet spectaculair - maar daar ben ik misschien ook wat kritisch in. Gelukkig was er altijd wel iets wat ik lekker vond. Het zwembad was echt prachtig en het strand lag slechts op 100 meter aan de overkant van de weg. De (nieuwe) Medina was ook makkelijk te bereiken op zo'n 500 meter afstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel heeft duidelijk een gebrek aan hygiëne. De ramen zijn zo vies dat je er amper doorheen kunt kijken en de vloer bij het zwembad lijkt nooit schoongemaakt te worden. Overal zie je volle prullenbakken die wemelen van de vliegen, zowel bij de bar als op de tafels en in de hal. Bovendien ontbreken er buiten zitjes en is het personeel niet bepaald vriendelijk, met uitzondering van de medewerkers in de eetzaal. Dit was voor ons echt een eenmalig verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3

Dit hotel mag dan wel pronken met 5 sterren, maar de werkelijkheid is eerder een bescheiden 2 sterren. De kamers ogen gedateerd en missen netheid, met versleten en vies tapijt dat al twaalf dagen lang geen stofzuiger heeft gezien. Zelfs een knoop op de grond bleef onaangeroerd liggen gedurende ons hele verblijf. De badkamer liet ook te wensen over op vlak van hygiëne. Het personeel was onvriendelijk en leek liever geen moeite te willen doen om ons van dienst te zijn. Het eten was vaak lauw en repetitief. Bij het zwembad waren er veel vliegen en er waren simpelweg te weinig ligstoelen op het strand. Kortom, een teleurstellende ervaring die helaas tekenend was voor ons hele verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit prachtige hotel heeft niet alleen heerlijk eten en schone kamers, maar ook een uiterst vriendelijk personeel dat bereid is om je op je wenken te bedienen. Zelfs bij het zwembad staan ze voor je klaar en hoef je niet te haasten voor een ligbed. Bovendien is er genoeg te doen in de omgeving, met winkeltjes en het strand op loopafstand. Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Deze hotelbeoordeling is echt een geklaag... Wij hebben een geweldige tijd gehad, de kamer was lekker ruim en schoon. Oké, de vloerbedekking kan wel vervangen worden, maar mijn bed was schoon. Het eten was prima en er was altijd iets dat we lekker vonden. Het is niet alsof we in een vijfsterrenhotel in Zandvoort verbleven. Over het zogenaamd te kleine strand dat bezaaid zou zijn met kamelenpoep... wat een flauwekul. Het strand was ruim genoeg en die 'kamelenpoep' was niets meer dan opgerold zeewier. Voordat je begint te schreeuwen, doe eerst even je huiswerk. In de twee weken dat wij er waren, hebben we geen enkele kameel gezien. Ja, het klopt dat de strandbedjes snel bezet waren. Als je om 11.00 uur pas naar het strand gaat, loop je dat risico. Tip: geef de strandjongen af en toe een fooitje, dan staat je bedje elke dag voor je klaar. Maar nee, veel willen ontvangen en weinig willen uitgeven werkt niet daar. Laat je niet misleiden door de negatieve reacties hier. Voor dit geld vind je nergens anders iets vergelijkbaars en bovendien, in elk hotel is er wel iets.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service3

Het vijfsterrenhotel El-Mouradi Yasmin in Hammamet, Tunesië, wist ons helaas niet te overtuigen met zijn luxe uitstraling. Van de vijf sterren die het belooft, leken er slechts twee terug te vinden te zijn: één in de spiegel van de vervallen badkamer en één in het vensterraam van het balkon. De buitenkant van het hotel gaf een verwaarloosde indruk, met afbladderende verf langs alle kanten. Het personeel sprak nauwelijks Engels en leek niet echt gemotiveerd om de gasten goed van dienst te zijn. Onze hotelkamer rook muf en vertoonde versleten vloerbedekking vol met vlekken en brandgaten. Het ontbijt was teleurstellend met weinig variatie en lange wachtrijen voor een simpel gebakken ei. Elke dag lunchten we met dezelfde maaltijden: aardappelpuree, gebakken vis en een twijfelachtige salade, geserveerd in een sfeerloze eetzaal. Al met al geen ervaring die bij een vijfsterrenhotel hoort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Ik heb onlangs een verblijf van 13 dagen gehad in El Mouradi. Bij aankomst liep de start wat stroef doordat de kamers wat verouderd waren en de matrassen te dun naar mijn smaak waren. Na dit te hebben aangegeven, bracht het personeel echter al snel een gloednieuw, extra dik matras naar mijn kamer. Het hotel is duidelijk aan een renovatie toe, vooral de gangen met hun bevlekte en versleten vloerbedekking. Het eten was redelijk, hoewel het aanbod wat beperkter was dan ik gewend ben van bijvoorbeeld Turkije. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, ondanks dat hun Engels wat beperkt was. Ondanks enkele onbeleefde gasten, vooral uit Algerije, hebben we toch erg genoten van ons verblijf. Het enige minpunt was dat sommige gasten zich niet aan de regels hielden, zoals niet luisteren naar de badmeesters wanneer ze floten om te waarschuwen voor gevaarlijke situaties.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl