ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zanpamisaki Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hoogtepunt van mijn ervaring was absoluut de culinaire belevenis! Het uitgebreide buffet bood een scala aan gerechten die, hoewel misschien niet allemaal zeer gekruid waren, stuk voor stuk verrukkelijk waren. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de open bar vanaf 21.00 uur in de lounge, compleet met smakelijke hapjes! Helaas liet de make-upruimte en verlichting te wensen over. Het ontbrak aan een vergrotende spiegel voor gasten op leeftijd en de kamer verkeerde in te weinig tegemoetkomende verlichting. Desondanks was de klantenservice uitzonderlijk! Dat is ook de reden waarom ik deze gelegenheid vier sterren heb gegeven. Met een vergrootspiegel had dit zeker die felbegeerde vijf sterren verdiend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn eerste bezoek aan deze plek was een echte ontdekking! Het zwembad met zijn krachtige stroming en de mogelijkheid om 's avonds tot 22.00 uur te zwemmen waren absoluut top. Zelfs op een frisse avond werd het water warm gehouden, wat extra punten verdient! Voor een redelijke prijs van 100 punten kon je genieten van onbeperkt Orion-tapbier, champagne, shochu, gin, snacks en frisdranken! Een waar feestje, zeker de moeite waard. De recente renovatie heeft ervoor gezorgd dat de accommodatie er piekfijn uitzag, met uitzondering van de lift die wat verouderd leek. De badkamer en het toilet in de kamer waren brandschoon en gemakkelijk in gebruik, waardoor ik hier zeker 300 punten voor geef! Een ander pluspunt was de efficiëntie van de receptie: als je een taxi nodig had om naar restaurants buiten het hotel te gaan, regelden ze dit direct en zonder gedoe. De locatie van het hotel in de buurt van de Blue Cave en de Sheraton-zipline was een enorme plus en ik kan het dan ook van harte aanbevelen aan anderen die in de omgeving verblijven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik wil graag mijn dank uiten voor de geweldige ondersteuning die we ontvingen tijdens de feestdagen. Wat deze plek echt speciaal maakte, was de aanwezigheid van een sauna en een groot gemeenschappelijk bad, wat vrij zeldzaam is voor resorts in Okinawa. De ontspannende momenten in het zwembad, het warme bad en de sauna werden nog beter gemaakt door het gratis bier dat werd geserveerd. Hoewel dit misschien niet het soort luxehotel is dat je in de omgeving van Onna zou verwachten, vond ik het, gezien de prijs en de eenvoud van het boekingsproces, zeker de moeite waard. De vele zwembad- en strandactiviteiten zorgden ervoor dat het niet alleen een bestemming was om tot rust te komen als stel, maar ook om plezier te hebben met familie en vrienden. Een punt van kritiek was echter het feit dat de bar vanaf 21.00 uur druk bezocht werd door veel jonge kinderen, wat misschien voor enige verwarring zorgde. Het zou wellicht beter zijn om de bartijden aan te passen zodat volwassenen op een rustigere manier kunnen genieten. Ook was het lastig te onderscheiden of sommige drankjes alcohol bevatten, dus wellicht is het een goed idee om hiervoor waarschuwingen te plaatsen en de drankjes op een juiste manier te presenteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Teleurstellende ervaring bij deze accommodatie Tijdens mijn verblijf in oktober had ik hoge verwachtingen van de heropening van deze locatie. Helaas kwamen die niet helemaal overeen met de werkelijkheid. De gereserveerde Japanse kamer in Ryukyu zag er verre van gerenoveerd uit en deed eerder denken aan een oude herberg. Het gebrek aan een balkon was ook een teleurstelling, aangezien ik gewend ben in Okinawa te verblijven met een balkon. De kamer vertoonde tekenen van achterstallig onderhoud, zoals stoffige treden en snoepwikkels onder het bed. Het openbare bad was wel oké, maar het ontbreken van handdoeken was een misser die snel moest worden rechtgezet. De lift, de wasvoorzieningen en zelfs de temperatuur van het badwater lieten ook te wensen over. Wat betreft het eten, de gerechten misten hoogtepunten en de variatie in het dagelijkse menu kon beter. Positief waren de activiteiten bij het zwembad en het strand, hoewel de volwassenen zwembad zou kunnen profiteren van een tijdschema om drukte te voorkomen. De suggesties voor verbetering variëren van een grondige kamerreiniging tot een betere management van de voorzieningen en openingstijden. Hoewel de ervaring overwegend teleurstellend was, zou ik deze accommodatie wellicht opnieuw overwegen na de noodzakelijke verbeteringen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vorig jaar verbleef ik in dit hotel nadat het was gerenoveerd, maar het is niet echt mijn favoriet. Toen ik een Japanse kamer reserveerde bij Ryukyu, was ik teleurgesteld. De kamer leek meer op een verouderde herberg en de schuifdeur haperde bij het openen. Alles was bedekt met stof en de stoelen waren zo vies dat ik er niet op durfde te zitten. Er was slechts één dun matras en de ramen waren vies en konden niet goed worden geopend of gesloten. Het bad was oud en ik had geen zin om er gebruik van te maken. Daarnaast kon ik duidelijk mensen horen rennen op de verdieping boven mij door de dunne vloer. In de lobby was er slechts een gratis drankautomaat en het voelde meer als een openbare ruimte dan een gezellige lounge. Zowel het ontbijt als het diner werden geserveerd in buffetvorm in een grote zaal op de tweede verdieping, maar de smaak was niet bijzonder goed of slecht. Ondanks de recensies die spreken over een all-inclusive ervaring, voelde dit hotel meer als een basic accommodatie met gedeelde faciliteiten. Het is vooral geschikt voor groepsreizen en mist het resortgevoel. Als je gewoon een maaltijd wilt eten en ergens wilt slapen, dan is het prima. Maar persoonlijk zou ik dit hotel niet nogmaals boeken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl