ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis Moussafir

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel gaf mij niet het gevoel welkom te zijn, leek meer geïnteresseerd in de bar dan in de gasten. De kamers waren niet schoon, vlekken overal en de gangen zagen er ook niet fris uit. Voor een land dat bekend staat om gastvrijheid en goede hotels, laat dit hotel een slechte indruk achter. Helaas zal ik niet meer terugkeren naar deze locatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was echt top! Als je in Fez verblijft, kies dan zeker voor deze plek en niet voor de oude binnenstad. We arriveerden met de trein en het was superhandig en betaalbaar! Het was wel een beetje frisjes, dus we hebben helaas niet kunnen zwemmen. Maar al met al was het zeker het geld waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel verdient absoluut een dikke pluim. De locatie is uitstekend, met het treinstation en een groot winkelcentrum op slechts een steenworp afstand. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt en een handige taxistandplaats voor de deur, waardoor je moeiteloos de bruisende medina kunt verkennen. Het personeel is niet alleen ontzettend vriendelijk, maar ook zeer attent. De kamer was brandschoon en het ontbijt was voortreffelijk, vooral de koffie was om van te smullen. Kortom, hier krijg je absoluut waar voor je geld. Daarnaast is de aanwezigheid van een restaurant en bar in het hotel zeer praktisch en compleet de kers op de taart.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel was allesbehalve prettig. De kamer die we kregen toegewezen op de eerste verdieping rook verschrikkelijk bij binnenkomst. Het stonk er naar urine en we zagen overal insecten rondkruipen. Bovendien ontbrak het aan basale voorzieningen, zoals drinkwater. De man die op zondagavond 19 mei 2024 werkte, straalde agressie uit en bood geen enkele hulp. Hij gaf ons een zeer slechte kamer. Toen we de receptie probeerden te bellen, werd de telefoon herhaaldelijk opgehangen. Ik voel me daarom verplicht om mijn ervaring te delen via een Google-review, zodat andere gasten niet in dezelfde situatie terechtkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers hebben goede matrassen en dekens, maar de algehele hygiëne laat te wensen over. De gangen ruiken muf en de douchekop vertoont sporen van vuil en schimmel. Het lijkt erop dat alleen de lobby, bar, restaurant en het zwembad aandacht hebben gekregen. Het personeel lijkt ongeïnteresseerd en klanten met speciale behandelingen worden genegeerd. Dit hotel is misschien niet de beste keuze. Er is dringend behoefte aan renovatie, vooral smerige gordijnen en schimmel in de badkamers. Een grondige schoonmaak en reparaties zijn nodig, en het personeel moet positiever zijn. Er moeten ook werkende pinautomaten zijn in plaats van handmatige creditcardverwerking. Kortom, er is werk aan de winkel voor dit hotel. Veel succes!



© 2007-2025 ReisChecker.nl