ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag wil ik mijn dank uitspreken naar het personeel en in het bijzonder Young Song voor de fantastische service tijdens ons verblijf. We hebben hier een week doorgebracht en waren vooral onder de indruk van de charmante kamers gelegen aan de voorzijde van het hotel, die ons een uniek en boeiend uitzicht boden op de bedrijvigheid in de haven. De ligging van het hotel is ideaal voor reizigers die van plan zijn om een veerboot, bus of trein te nemen. Bovendien zijn er tal van eetgelegenheden op loopafstand te vinden. Het personeel was zeer vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen of tips te geven. Nogmaals bedankt voor een onvergetelijk verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het restaurant was geweldig en het personeel was echt buitengewoon. Maar om eerlijk te zijn, de locatie van dit hotel vlak bij een cruiseterminal was niet ideaal. We werden drie dagen lang getrakteerd op het uitzicht op de Royal Princess vanaf ons balkon, wat resulteerde in veel lawaai dat ons 's nachts wakker hield. Zelfs 's ochtends vroeg werden we gewekt door luid schetterende aankondigingen. Het was echt een vreselijke ervaring die ons behoorlijk gek heeft gemaakt. Over het algemeen was dit waarschijnlijk de minst aangename accommodatie die we in Nieuw-Zeeland hebben gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na net terug te zijn gekomen van ons verblijf in het Hilton met mijn partner, moet ik zeggen dat de prijs niet overeenkwam met de kwaliteit die we kregen. De kamer was vrij standaard en had zelfs een lekkend toilet aan de achterkant, wat resulteerde in een dagelijkse hindernis van toiletwater op de vloer. Ondanks dat ik dit meldde aan zowel de huishouding als de receptie, kon het onderhoud het probleem niet direct oplossen en moest ik zelf handdoeken gebruiken om de vloer droog te houden. Het personeel was echter wel vriendelijk en behulpzaam, en het ontbijt bood een heerlijke variëteit aan gerechten. Het enige struikelblok was de verwarrende eindfactuur waarop kosten voor ontbijt en parkeerservice toegevoegd waren, terwijl ik dacht dat ik deze al had betaald. Hierdoor liep het totaalbedrag voor 3 nachten op van 1700 naar 2300 euro. Hoewel ik eigenlijk van plan was om volgende maand weer te verblijven, zal ik toch een andere locatie kiezen vanwege deze onverwachte extra kosten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Genoten van mijn tijd in Hilton Auckland Vanaf het moment van aankomst werden we warm ontvangen door het personeel van Hilton Auckland, wat resulteerde in een vlekkeloze en gedenkwaardige ervaring. William zorgde met vriendelijkheid en enthousiasme voor onze auto bij aankomst. Bij de receptie zette Aaron de toon met een soepel en gastvrij incheckproces, waardoor ons verblijf direct goed begon. Het was een genot om bij de bar bediend te worden door Morgan, die vriendelijk, professioneel was en ons de beste drankjes aanbeval. Achter de schermen was Yveline bij de conciërgebalie de ware ster, die ons uitstekend hielp met het plannen van onze activiteiten en alles moeiteloos liet verlopen. Het ontbijt elke ochtend was een hoogtepunt met een smakelijke en gevarieerde selectie. Gia en haar team zorgden ervoor dat alles vlot verliep en dat we ons meteen thuis voelden. De oprechte hartelijkheid van het personeel, de ongelooflijke attentheid en de rustige, stijlvolle sfeer van het hotel maakten het de perfecte uitvalsbasis om Auckland te verkennen. Ik raad het zeker aan; de General Manager van Hilton Sydney zou er goed aan doen hier een kijkje te nemen met zijn notitieboekje in de hand!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb ons verblijf op deze locatie ervaren als een avontuur op zee. We hebben genoten van een cruise en hebben hier een fantastische tijd gehad.



© 2007-2025 ReisChecker.nl