ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leopalace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens de zomermaanden is het essentieel om de ruimte goed te ventileren, maar ik dacht slim te zijn door de airconditioning in te schakelen... De klanten waren allemaal hevig aan het transpireren. Al jaren wordt er gesproken over het installeren van airconditioning, maar het lijkt allemaal in het honderd te lopen. Als klantenservicemedewerker probeer ik juist vanuit mijn rol als docent te leren hoe we dit soort situaties kunnen vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als ik geen sterren kon geven, zou ik dat met plezier doen. Deze winkel verdient geen enkele waardering. Het is triest om te zien dat de kwaliteit zo laag is, ondanks het feit dat het een standaard bedrijfskamer is. Ik zou er zelf niet willen verblijven vanwege de geluidsproblemen en slechte constructie. De geluiden van de bovenverdieping dringen constant door, waardoor het moeilijk is om tot rust te komen. Het lijkt alsof de fabrikant van meubels en apparaten hier niet veel moeite in heeft gestoken. De service is net zo teleurstellend, vooral gezien de hoge internetkosten. Voordat je je zorgen maakt over hoe schoon de kamer is, zou het verstandig zijn om eerst te kijken naar de algehele staat ervan. Het is duidelijk dat er veel problemen zijn die aangepakt moeten worden. Ik ben blij dat ik er alleen verblijf omdat mijn bedrijf de kosten dekt. Persoonlijk zou ik deze locatie nooit kiezen, zelfs niet met de inbegrepen meubels en apparaten. Ik bespaar liever geld en koop mijn eigen wasmachine en koelkast. Het feit dat er een tv aanwezig is, zorgt alleen maar voor extra problemen. Kortom, ik zou aanraden om kritisch te zijn bij het huren van een plek en niet blindelings de beloften van de website op waarde te schatten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik was teleurgesteld in de klantenservice en zou ze graag een negatieve beoordeling geven. Toen ik mijn reservering maakte en naar de sleutels kwam, was er niemand aanwezig. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk is. Ik kom tenslotte mijn sleutels halen. Het lijkt me handig als ze hun service herzien, zodat kinderen meer verantwoordelijkheden kunnen nemen. Het is belangrijk om klanten met reserveringen te verwelkomen en de sleutels snel en efficiënt te overhandigen. Ik stel voor dat ze een trainingssessie organiseren over klantenservice en het overhandigen van sleutels. Het lijkt me niet zo moeilijk, toch? Ik vraag slechts één dag van hun tijd voor deze training en verwacht een vergoeding van 2.500 yen per persoon per uur. Bedankt voor het overwegen van mijn suggestie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel ik verzocht had om de boel te desinfecteren, ontdekte ik tot mijn verbazing schimmelvorming bij het raam. Ook bleek er een lekkage te zijn ontstaan in de gootsteenkraan. Ondanks de schade zijn er tot op heden geen reparaties uitgevoerd. Opmerkelijk genoeg diende ik, zonder vooraankondiging of uitleg, een bijdrage voor co-living te betalen, hoewel ik door omstandigheden niet kon intrekken met mijn huisdier. Het voelde enigszins onrechtvaardig. Nu, na twee weken hier te hebben gewoond, vraag ik me af of dit te wijten is aan de aannemer. De verantwoordelijke personen lijken overbelast en ik vind hun reactietijd nogal teleurstellend, ondanks het feit dat ze ongetwijfeld druk zijn. Gelukkig was de persoon die uiteindelijk kwam repareren wel vriendelijk in de omgang.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was een uitdaging om de entree te localiseren. Bij binnenkomst merkte ik drie mensen op die met hun rug naar de ingang zaten. Er was geen begroeting, waardoor het lastig was om te bepalen met wie ik in gesprek kon gaan.



© 2007-2025 ReisChecker.nl