Ruime kamers met een groot bed dat
comfortabel is dankzij de pocketvering.
De badkamer is zeker een hoogtepunt van
de kamer! Het ontbijt is redelijk met
heerlijke warme worstjes en dergelijke,
maar het brood is een beetje karig.
Gelukkig is het verse sap wel een goed
punt. De locatie is absoluut top, je
bevindt je meteen in het bruisende
centrum van de stad!