ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Park Kapyla

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een paar jaar opnieuw het betreffende hotel te hebben bezocht, was ik teleurgesteld om te merken dat de klantvriendelijkheid die ik eerder had ervaren, compleet verdwenen leek te zijn. Bij aankomst werden we onvriendelijk behandeld en de hoteleigenaar gaf ons de volgende avond een klantenservice-ervaring die ronduit respectloos was. Het voelde alsof we niet gewenst waren in het hotel. Ik heb overal ter wereld gereisd, zowel voor werk als vakanties, maar nog nooit had ik zo'n vernederende interactie meegemaakt. Het leek alsof de klanten een last waren voor het personeel en er zelfs achter hun rug om negatief over hen werd gesproken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 26 en 27 december 2024 verbleven we in het hotel en hadden we een familiesauna gereserveerd. Helaas zaten we met een vervelende situatie. Toen we naar de sauna wilden gaan, bleek de deur op slot te zitten en moesten we eerst betalen voordat we toegang kregen. De medewerker van Respa was erg onvriendelijk en onbeleefd, wat een smet was op ons verblijf. In andere hotels konden extra kosten gewoon aan de kamerrekening worden toegevoegd, dus de manier waarop dit werd afgehandeld was teleurstellend. We hadden gehoopt op een betere klantenservice en een vriendelijkere benadering. Hopelijk kan het hotel hier in de toekomst verbetering in brengen, zodat andere gasten niet dezelfde ervaring hoeven mee te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was ons verblijf in het Park Hotel in Käpylä een grote teleurstelling. De klantenservice liet veel te wensen over en gaf ons het gevoel dat we niet welkom waren. Het gedoe rond de sauna reservering was een gedoe, want bij aankomst bleek deze op slot te zitten omdat we hem niet van tevoren hadden betaald, hoewel we hadden afgesproken dit bij het uitchecken te doen. De manier waarop hierover werd gecommuniceerd was verre van prettig en zorgde ervoor dat we ons niet gewaardeerd voelden. Het viel ons ook op dat het hotel niet erg schoon was en het gedrag van het personeel liet te wensen over. Het gebouw leek verwaarloosd en de hygiëne, vooral in de keuken, liet veel te wensen over. Dit zorgde ervoor dat we ons zorgen maakten over de veiligheid van het eten en ons comfort tijdens het verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in het hotel was de sauna, waarvan ik had verwacht dat deze bij de kamerprijs inbegrepen was, helaas op slot. Dit was behoorlijk vervelend en teleurstellend. Bij de receptie vroeg ik om een extra deken en een handdoek, maar ontving in plaats daarvan alleen een deken en een kussen. Ik vroeg om tussentijdse schoonmaak vanwege mijn haren die veel uitvallen. Ondanks mijn verzoek werd er slechts een pluk haar gevonden onder de fauteuil, wat niet bepaald professioneel overkwam. Mijn bed was ook door elkaar gehaald, terwijl ik het 's ochtends juist op een bepaalde manier had opgemaakt. Hoewel ik had aangegeven dat de lakens niet vervangen hoefden te worden en dat ook niet gebeurd was, leek het bed wel gebruikt te zijn. Het was onduidelijk waarom, en het zorgde ervoor dat ik met tegenzin de volgende nacht ging slapen. Het ontbijt was deze keer iets beter dan de vorige keer. Er was nu warm brood en warme eieren. De koffie was goed. De veganistische lunch was lekker. Pas bij het uitchecken kreeg ik een glimlach van een medewerker toen ik de sleutel terugbracht. Ook de schoonmaakster in de lobby was beleefd en glimlachte vriendelijk. De rest leek hun werk gewoon te doen zonder veel enthousiasme.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De service was erg gastvrij en hartelijk. De accommodatie had een wat verouderde uitstraling en het ontbijtaanbod was beperkt en niet helemaal naar mijn smaak.



© 2007-2025 ReisChecker.nl