ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belgrave

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke vrouw genaamd Helen, maar helaas bleef het daarbij. De kamers waren benauwd, verouderd en klein, en de rest van het personeel liet te wensen over. Toen ik een gast wilde ontvangen in mijn tweepersoonskamer, kregen we op luide toon te horen dat dit niet was toegestaan vanwege eerdere diefstallen. Dit was behoorlijk gênant en mijn vriend verbleef in een andere accommodatie die moderner, voordeliger en met vriendelijker personeel was. Ik zou deze plek nooit meer kiezen. Tijdens ons verblijf was er slechts één werkman die bezig was met schilderen, wat resulteerde in een indringende verflucht. Een grondige renovatie is absoluut nodig, want het overschilderen van schimmel is geen oplossing.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel van het hotel is uiterst gastvrij en hartelijk. De kamers zijn fris, smaakvol en uitnodigend. Hoewel de inrichting wat ouderwets is, stoort dat niet aangezien het hotel handig gelegen is tegenover het station. Het is een prima prijs-kwaliteitverhouding met een geweldige ligging.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het bed in het hotel was heerlijk zacht en de locatie was perfect voor het verkennen van Chester. Bovendien was het treinstation gemakkelijk te bereiken vanaf het hotel. In onze kamer was er helaas een gebrek aan stopcontacten bij het bad, maar we hebben een oplossing gevonden om dit probleem te omzeilen. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik weet zeker dat als we hadden gevraagd, ze direct actie had ondernomen. Kortom, de Belgrave voldeed zeker aan onze verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Deze accommodatie heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en voldoet niet aan moderne normen. Het feit dat ik een kamer voor één persoon had geboekt maar een tweepersoonskamer kreeg toegewezen, spreekt boekdelen over de beschikbaarheid. De bedden en matrassen waren zo versleten dat ik beter had geslapen op een tapijtvloer. De badkamer was zo klein dat het bijna benauwend was, met een onaangename geur van vocht en het toilet dat klem zat tussen twee muren. De waterdruk in de douche was minimaal en het was een uitdaging om de juiste temperatuur in te stellen. De televisie leek haast aan de muur geplakt, ramen waren vies, en het tapijt was dringend aan vervanging toe. Zelfs een deur was zo beschadigd dat het onveilig leek, ondanks eerdere 'reparaties'. Maar om positief te eindigen: de prijs was redelijk en de locatie nabij het treinstation en faciliteiten was handig. Desondanks zal ik hier nooit meer verblijven. De standaard was gewoon onacceptabel, zelfs voor een prijs van 30 euro per nacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was vriendelijk en respectvol, dat is het enige positieve wat we kunnen noemen. Helaas voldeed de kamer en het hotel niet aan onze verwachtingen en de prijs van £ 65 was te hoog voor wat geboden werd. Er waren enkele problemen zoals een verstopte afvoer en een onaangename geur in de badkamer, een vieze plafondventilator en losse tegels op de vloer. Ook was er een potentieel veiligheidsrisico met open bedrading naar het brandalarm en de spoeling van het toilet was niet optimaal. Vanwege onze strakke planning in de stad konden we niet van kamer wisselen. We hadden al bij aankomst betaald en er werd geen ruimte geboden voor een eerlijke prijsonderhandeling of enige vorm van compensatie toen we teleurgesteld vertrokken. Gelukkig hadden we geen ontbijt à £ 4,50 per persoon geboekt. Het spijt me dat ik negatief moet zijn, maar dit hotel liet veel te wensen over op het gebied van klantenservice en kwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl