ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St Giles

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De bedden waren comfortabel, maar de rest van de accommodatie was nogal ouderwets. Het restaurant liet ook te wensen over; het ontbijt was eentonig en het Italiaanse restaurant serveerde ondermaatse gerechten, zelfs de pizza was teleurstellend. Bovendien werd het bord weggehaald terwijl ik nog aan het eten was, wat de ervaring nog onaangenamer maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een vermoeiende dag reizen kwam ik om 23.00 uur bij mijn hotel aan, om vervolgens te horen te krijgen dat mijn kamer niet beschikbaar was vanwege overboeking. Na een frustrerend half uur wachten werd ik uiteindelijk naar een ander hotel gebracht, dat ook nog eens op 25 minuten afstand van Heathrow lag. Dit betekende dat ik slechts 5 uur kon slapen vanwege mijn doorreis. Tot overmaat van ramp werd mijn claim afgewezen, omdat het hotel vond dat ze het probleem goed hadden opgelost door mij naar een minderwaardig hotel elders te verplaatsen. Na 30 jaar reizen kan ik wel zeggen dat ik nog nooit zo'n gebrekkige service heb meegemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf voldeed qua prijs-kwaliteitverhouding zeker aan onze verwachtingen. Het personeel was vriendelijk en de baliemedewerker was erg behulpzaam. Helaas waren de gasten van het Nieuwjaarsfeest luidruchtig en leken ze weinig rekening te houden met andere gasten, wat ons teleurstelde. De afstand vanaf Londen City tot aan het hotel was lastig te bereiken met het openbaar vervoer tijdens Nieuwjaar, maar gelukkig had de baliemedewerker ons hierover ingelicht en konden we het laatste stukje per taxi afleggen voor een redelijke prijs van ongeveer 15 pond. Het viel ons echter op dat taxichauffeurs vanuit Londen City exorbitante prijzen vroegen, wat een negatieve ervaring was. Daarnaast werd er geen rekening gehouden met gasten die in het hotel wilden blijven, aangezien de bar en het restaurant niet toegankelijk waren voor hen. Deze informatie had duidelijker gecommuniceerd moeten worden op de website van het hotel, aangezien dit een groot minpunt was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Helaas was mijn kamer niet gezegend met een schilderachtig uitzicht; in plaats daarvan keek ik uit op een toekomstige uitbreiding van het hotel. Bovendien voelde de kamer behoorlijk benauwd aan en worstelde ik met het instellen van de juiste temperatuur vanwege de onhandige regelaar. Het leek ook onmogelijk om een raam te openen voor wat frisse lucht. Gelukkig maakte het smakelijke ontbijt veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en we mochten zelfs gratis gebruik maken van een speciale stekker. De sfeer in de bar was geweldig. De bedden waren echter te smal voor volwassenen en de badkamer had duidelijk zijn beste tijd gehad. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, maar dat hoort er nu eenmaal bij als je naar Engeland reist. Gelukkig was de verbinding met het centrum van Londen uitstekend dankzij de Britse spoorwegen. Een nadeel was dat het hotel niet geschikt was om oud en nieuw te vieren, aangezien de zaal was verhuurd aan een groep die voor overlast zorgde. Gelukkig konden we terecht bij een nabijgelegen bar. Misschien keren we ooit terug naar dit hotel, maar zeker niet tijdens de feestdagen. Een tip voor het hotel: plaats een extra bank in de kamer om kleding op te leggen in plaats van op de vloer, zorg ervoor dat de kluizen op de kamers werken en vermijd problemen zoals die groep ongeregelden met oud en nieuw. Ook zou een opknapbeurt van de badkamer geen overbodige luxe zijn.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl