ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel in Daegu waar ik het liefst verblijf! Ik kom hier maandelijks graag terug. De ligging is perfect, de sfeer is gezellig en er is altijd genoeg parkeerruimte beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer heeft geen airconditioning omdat het centraal verwarmd is. Helaas konden we vanwege fijnstof en autogeluiden de ramen niet openen. Controleer van tevoren of de airconditioning werkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor wie op zakenreis is, is de locatie van dit hotel ideaal gelegen en de prijs is zeer betaalbaar. Hoewel de staat van het hotel op sommige plekken wat te wensen overlaat, met wat ouder tapijt en versleten gordijnen, kan het misschien een probleem zijn voor mensen met allergieën of gevoeligheid voor stof. Het parkeren kan ook verwarrend zijn voor mensen met grote auto's, aangezien de paden smal zijn en het lijkt alsof je gemakkelijk een band zou kunnen beschadigen. Opmerkelijk is de aanwezigheid van een plankstudio op de 3e en 4e kelderverdieping, wat de indruk wekt dat dit geen hotel is waar veel gasten met auto's komen. Het parkeren kan beter onderhouden worden, maar het is niet onoverkomelijk en zorgt eerder voor een grappige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Het hotel verdient absoluut geen sterren. De badkamer was belachelijk klein, met een halve bad en een wc op minder dan 3 vierkante meter. De wastafel stond buiten de badkamer omdat het er niet inpaste. Het ontbijt was zeer karig. Gelukkig verbleven we slechts één nacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf van 12 nachten in dit zogenaamde 4-sterrenhotel, ontdekte ik dat het eerder een 2,5-sterren accommodatie was met vele tekortkomingen. Als ervaren vastgoedbeheerder van 40 jaar, heb ik op 4 continenten training gegeven aan andere beheerders voor een internationaal erkende certificering. Het viel me meteen op dat het personeel bij de receptie, voor het eerst in een grote internationale stad, geen fatsoenlijk Engels sprak. Dit was iets wat ik nog nooit eerder had meegemaakt, zelfs niet in China of in 10 andere landen waar ik heb gewerkt. Persoonlijk ben ik Amerikaans en spreek ik 5 talen. De kamer zelf (710) was duidelijk toe aan een renovatie, met versleten meubels en een stoelbekleding die ernstig bevuild was. Het bureau had zelfs een scheur in de zitting. Het bed was comfortabel en de onderlakens werden dagelijks vervangen, maar het dekbed niet. De badkamer was verouderd en het bad was te hoog, wat het in- en uitstappen lastig en potentieel gevaarlijk maakte. Gedurende enkele dagen was er zelfs een verstopping in het afvoerwater, die uiteindelijk werd opgelost door huishoudelijk personeel en technische dienst. Hoewel de handdoeken voldoende waren en dagelijks werden vervangen, was er een kapotte kleerhaak op de achterkant van de badkamerdeur die nooit werd gerepareerd. Er waren te weinig kledinghangers, maar dit werd snel opgelost. Het hotel bood een ontbijtbuffet aan voor 30 USD, maar al het eten was koud, wat in sommige landen om gezondheidsredenen uit de keuken zou worden verwijderd. Het personeel was echter vriendelijk genoeg om melk voor mijn latte te stomen, aangezien de koffiemachine dit niet kon. Al met al krijgt dit hotel een A- voor de locatie, een C voor de service en een D voor de accommodaties en comfort. Ik at daarna elders, behalve bij Starbucks voor het ontbijt, wat tussen de 15 en 20 USD per dag kostte. Alle medewerkers bij Starbucks waren fantastisch, behalve één met de naam "Snoopy", die nog wat extra training zou kunnen gebruiken, gezien het klantcontact. Veilige reizen allemaal!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl