ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodaties zijn behoorlijk verouderd met tapijten en het schoonheidsniveau laat te wensen over. De eetkamer, hoewel redelijk schoon, biedt niet veel variatie in het eten. Salades worden bij elke maaltijd herhaald. De service is minimaal en er wordt weinig moeite gedaan voor de gasten. Voor gasten die de regels van de Shabbat volgen, kan het halfpension een probleem zijn, aangezien het hotel op die dag een ontbijt serveert dat niet is afgestemd op de gebedstijden en behoeften tijdens de Shabbat. In tegenstelling tot andere hotels die het Shabbat-maaltijdconcept aanpassen aan deze behoeften, zou dit hotel met een strikt koosjer beleid zijn gastvrijheidsaanpak moeten herzien. Investeren in vernieuwing van de kamers, verbeterde netheid, service en maaltijden is essentieel. De grootste troef van het hotel is de locatie, vlakbij Mamilla en Jaffa, met het voetgangersgebied op tien minuten lopen en de Westelijke Muur op slechts enkele minuten afstand. Een uitstekende locatie. Het is teleurstellend dat niemand van het hotelpersoneel met de schrijver over deze kwesties heeft gesproken, en het antwoord van de eigenaar blijkt onjuist te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Verbluffend panorama, aangenaam verblijf. De grootste troef van dit hotel is zonder twijfel het verbluffende panorama: vanaf de hoge verdiepingen en balkons kunt u genieten van het spectaculaire uitzicht op de Oude Stad, de Olijfberg en de historische stadsmuren van Jeruzalem. Ondanks dat het hotel wat ouder is, wordt het nog steeds goed verzorgd, is het schoon en biedt het een uiterst comfortabel verblijf. Een stille en gedenkwaardige locatie om te verblijven in het hart van de geschiedenis.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hallo, we hadden een geweldige tijd in Ramot en genoten er echt van. Helaas was het een teleurstelling dat het zwembad beperkte openingstijden had. Daarnaast was het parkeren prijzig, met een tarief van 40 euro per nacht. Het meest ontmoedigende aspect was dat we met onze baby kwamen en dat we beddengoed kregen dat eruitzag alsof het al 30 jaar oud was. Hierdoor moest de baby bij mij slapen en maakte ik me zorgen over zijn slaapcomfort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik wil graag mijn teleurstelling uitten over de klantenservice van de Fattal-keten. Het is bijna onmogelijk om in contact te komen met een medewerker via de telefoon, aangezien alle communicatie verloopt via WhatsApp, wat vaak resulteert in uren wachten op een reactie voor een korte vraag. Voorafgaand aan mijn verblijf in een van hun hotels was dit al een probleem. Toen ik per ongeluk een verkeerde bestelling plaatste en betaalde, bleek het niet mogelijk om dit te annuleren. Helaas denk ik dat dit ook meteen mijn laatste ervaring zal zijn met de Fattal-keten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in het hotel voor een overnachting na een teleurstellende ervaring in een ander hotel van dezelfde keten, werden we geconfronteerd met een kamer die rechtstreeks uit een ver verleden leek te komen, compleet met twee afzonderlijke bedden. De kamer liet te wensen over op het gebied van hygiëne, met vingerafdrukken en vuile glazen overal. Na contact te hebben opgenomen met de receptie werden we overgeplaatst naar een andere kamer, die helaas ook niet aan onze verwachtingen voldeed. Het ruime bed vertoonde een diepe kuil waardoor fatsoenlijk slapen onmogelijk leek. Het ontbijt was een teleurstelling, met een tapijt vol stof en vuile glazen, waardoor we genoodzaakt waren om wegwerpbekers te gebruiken. Bij het zwembad waren koude dranken pas verkrijgbaar na 12.00 uur en het buffet was nog niet geopend. Het personeel van het hotel was vriendelijk en behulpzaam, met uitzondering van een televisieprobleem dat zelf opgelost moest worden nadat er tevergeefs twee keer om een monteur was gevraagd, die overigens nooit kwam opdagen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl