ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij mijn aankomst vandaag voor een verblijf van 2 nachten, was de kamer ruim genoeg met 27 tatami-matten voor ons gezelschap van 3 personen. Echter, terwijl ik kussens en shampoo aan het uitzoeken was, merkte ik twee oudere heren van het personeel op die herhaaldelijk naar me staarden vanaf de lounge, wat mijn keuze bemoeilijkte. Normaal gesproken gebruik ik geen standaard shampoos, maar geef de voorkeur aan salonproducten. Ik keek uit naar de mogelijkheid om de aangeboden producten te testen op basis van geur, maar voelde teleurstelling omdat ik hier geen rustig moment voor kreeg. Het zou beter zijn om de gasten met rust te laten in plaats van hen zo nauwlettend in de gaten te houden. Bij aankomst met mijn moeder, in de hoop iets te drinken in de lounge, ontbrak het aan een sake-proeverij die normaal gesproken beschikbaar zou moeten zijn. Pas later ontdekte ik dat een ander ouder echtpaar wel de kans kreeg om deel te nemen aan deze ervaring. Helaas bleek de sake-service al om 19.00 uur te eindigen, wat niet handig was gezien mijn strakke planning voor de volgende dag. Hoewel ik enthousiast was om hier te verblijven na een lange reis, overheerst nu spijt dat ik niet voor een vertrouwder verblijf heb gekozen. Ik hoop desondanks dat de komende dagen aangenamer zullen zijn en ik alsnog kan genieten van een comfortabel verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik was absoluut blij verrast! De klantenservice was hartverwarmend en de medewerkers, vooral die bij het ontbijt, waren zo vriendelijk en attent. Je voelde je gewoon welkom en gewaardeerd. Het ontbijt was een waar genot! Ik kan de sashimi, de verse eieren, de smaakvolle pompoen ingrediënten, gegrilde uien, romige yoghurt, diverse ohagi, en verrukkelijke salades ten zeerste aanbevelen. Zelfs als ik eigenlijk al vol zat, kon ik maar niet stoppen met smullen van de wentelteefjes. Het was gewoonweg fantastisch! De luxe en historie van het hotel waren palpabel en ik kijk er nu al naar uit om er opnieuw te verblijven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Waarom je zou moeten kiezen voor dit hotel: ◆ Het ontbijt is echt fantastisch! ◆ De tweepersoonskamer is ruim en comfortabel. ◆ Bovendien was ik blij verrast met het scheermes in mijn kamer; het had maar liefst drie messen en ik kon moeiteloos scheren. ◆ De lounge is heerlijk ruim en heeft een aangename sfeer. ◆ Al met al is dit een plek waar je volledig tot rust kunt komen, met uitstekende service vanaf het moment dat je binnenkomt tot aan je vertrek. De kamers zijn ruim en comfortabel, dus zowel zakenreizigers als vakantiegangers zullen zich hier op hun gemak voelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik koos ervoor om hier te verblijven omdat het goedkoper was dan de omliggende hotels tijdens een doordeweekse overnachting, en ik dacht dat het prima zou zijn als ik gewoon kon slapen. Gelukkig was het een aangename verrassing. Allereerst ligt het hotel dicht bij het bruisende stadscentrum. Ook hoefde ik me geen zorgen te maken over waar ik kon drinken, omdat het dicht bij Miroku Yokocho ligt. Ik kwam iets te vroeg aan, maar kon ontspannen in de lounge die gratis toegankelijk is voor gasten. Met een gratis drankjesbar die je kunt gebruiken als je je registreert op LINE, was het helemaal top. Ze hadden zelfs een shampoo- en badzoutenbar, wat erg leuk was. Mijn kamer op de negende verdieping bood een prachtig uitzicht en was ook ruim en comfortabel. De televisie was gebaseerd op AndroidTV, dus ik kon ook video's bekijken. Het enige minpuntje was dat ik zou willen dat de iets gezette receptiemedewerker iets vriendelijker was, maar over het algemeen was het personeel erg vriendelijk en niet overdreven chic, zelfs in zo'n chic hotel. Desondanks was mijn verblijf zeer aangenaam en ik zou het sterk aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf van 2 nachten in dit hotel, had ik hoge verwachtingen vanwege positieve verhalen die mijn ouders meer dan 50 jaar geleden hadden verteld. Helaas bleek mijn ervaring toch ietwat teleurstellend te zijn. Positieve punten: - De kamer was ruim met 27 tatamimatten. - Het was leuk om uit verschillende shampoos te kunnen kiezen, iets wat ik normaal gesproken niet doe. Negatieve punten: - Het was ongemakkelijk om een shampoo te kiezen vanwege de starende blikken van twee oudere mannelijke personeelsleden bij de lounge. - Communicatieproblemen met betrekking tot het gebruik van de ondergrondse parkeergarage leidden tot verwarring en ongemak. - Gebrek aan excuses voor fouten en problemen tijdens mijn verblijf was teleurstellend. - De sleutel kon niet van buiten de kamer worden ontgrendeld en er was geen duidelijke uitleg gegeven bij het inchecken. - Problemen met de afvoer resulteerden in een natte vloer bij het gebruik van het bad. - De oude airconditioner was lastig in te stellen en te reguleren. - De onvriendelijke houding van een mannelijke medewerker bij de receptie droeg bij aan de algehele negatieve ervaring. Al met al was mijn verblijf in dit hotel teleurstellend vanwege verschillende kleine ongemakken en problemen. Het was echter wel de prijs waard.



© 2007-2025 ReisChecker.nl